Capitolul 3

733 31 2
                                    

Nu stiu cat am dormit,sau cat am stat lesinata.Atunci cand m-am trezit,era dimineata tarzie.Am incercat sa ma ridic,dar capul imi bubuia foarte tare.Atat de rau m-am imbatat noaptea trecuta?Mm...Sau nu.Am incercat sa imi amintesc ceva.Josh...Eu..Sarut...Bataie...Mike...Ceee?Mike s-a batut cu Josh .Asta e sigur.Dar eu cu care dintre cei doi m-am sarutat?Mike...Nu,era imposibil.Da,cred ca Josh.Apoi...M-am bagat intre ei,si am cazut,m-am lovit cu capul de ceva...Corect!Nu eram beata,aveam un cucui imens!Si apoi am lesinat.Dar unde sunt?Eram atat de zapacita,incat am uitat sa ma uit in jurul meu.

Pana la urma,m-am ridicat cu ajutorul catorva obiecte de langa mine.Da,casa lui Miriam.Deci nici macar la spital nu m-a dus?Probabil ea avea mai mare nevoie de doctor decat mine...M-am uitat la ceasul de pe perete.11:15.Wow.De obicei acum se trezeau toti petrecareti si incepeau sa plece pe la casele lor,mahmuri.Dar acum casa era goala.Nu pot sa spun,pahare si gunoaie erau peste tot.Usa care dadea spre piscina imi arata ca nici apa nu era mai curata.Am simtit o adiere a vantului.Am facut ochii mari cat cepele si am inceput sa ma pipai.I-In ce eram imbracata?Cu siguranta nu in bikini-ul meu.M-am indreptat spre o oglinda,iar acolo am ramas socata.Purtam o fusta neagra larga,cam pana la genunchi,o bluza cu maneca scurta,iar pe deasupra in pulover gri.Si aveam si dres negru.Iar pantofii...Eh ,cel putin semanau cu aia Oxford.Cineva isi batuse joc de mine?Unde imi erau hainele?A,si rochita mea draguta?Si pantofii?Cred ca o sa lesin din nou.N-am mai apucat sa imi continui gandurile,pentru ca mi-am vazut fata.Si ce fata!Aveam cearcane de 2 metri,eram palida,fara pic de fard,iar buzele imi erau crapate.Parul imi era prins intr-o coada la spate.Este prima data cand am parul prins.M-am grabit sa il desfac,dar am auzit o voce in spatele meu:

-Hei,ce crezi ca faci? Nu stii ca n-ai voie cu parul desfacut?

Era Miriam.

-Oh!Buna!...Ce-ti veni sa-mi zici ca n-am voie cu parul desfacut?Draguta gluma.

-CE!?

Cand a zis asta,fata i s-a inrosit si a inceput sa tremure.De nervi cred.Dar ce am zis?

-Cum poti sa vorbesti asa cu mine?Esti doar o servitoare inganfata!Si nu,nu ai voie cu parul desfacut!Vrei sa gasesc vreun fir de par infect prin mancarea mea?Acum apuca-te de treaba,mama si tata ajung intr-o ora,iar tie iti arde sa te uiti in oglinda!Fa curat mai repede!Sau vrei sa  nu mai pasesti in casa asta NICIODATA?

Cred ca m-am uitat chioras la ea,pentru ca a bufnit-o rasul,un ras isteric.

-Nu te mai stramba!Dupa ce ca esti urata,te mai si strambi?Vrei sa am cosmaruri noaptea?

Spunand astea,a continuat sa rada,doar ca eu simteam cu mi se urca sangele la cap.

-Alo!Miriam!Esti dusa?Te-au rapit extraterestrii?Cum adica servitoare?Este vreo farsa?Bun m-am prins,veniti incoace!Haideti,sunt la camera ascunsa ,nu?Si unde imi sunt hainele?Mi le-ai furat ?Ce,la tine in sifonier nu se gasesc haine asa de dragute?Si...

As mai fi zis ceva,dar am simtit cum o palma imi loveste obrazul.Super,dupa durerea de la cap,acum a mai apucat-o si pe asta sa ma plesneasca.Oare ce am facut?Ok,am spus cateva rautati,dar si ea m-a facut urata.Pe bune ca nu inteleg nimica.E o farsa sau ce?

-Uite,Miriam...

-Sa nu imi spui mie Miriam!"Alteta Ta"!Ce e asa de greu?Dar la nivelul tau,ce ma mira?Oricum,apuca-te sa faci curat!Misca-ti fundu' ala lenes si strange toate cioburile!Si ai grija sa nu calci in vreunul,ca nu vreau pete de sange pe parchet!Clar?

Spunand astea,a plecat,lasandu-ma si mai uimita decat eram la inceput.

Ok,stiu ca fac capitole scurte,poate urmatoarele vor fi mai lungi,pentru ca de aici incepe "actiunea".O,si multumesc din nou ca cititi :X...Pe mai tarziu :)

JJ: Dragoste sau bani?Where stories live. Discover now