Capitolul 14

511 22 4
                                    

 P.O.V. JJ

Am vrut sa o chem pe Sam, dar m-am razgandit destul de repede. Nu vroiam sa o aud din nou cum spune ca a avut dreptate. Stiam ca avea. Dar totusi...

M-am cautat prin buzunare, stiind ca pe acolo pe undeva trebuie sa fie banii de la Sam. Si intr-un final i-am gasit. Era exact aceeasi suma. Normal, doar nu se puteau inmulti. M-as fi dus "acasa"- daca pot numi asa acest loc, pentru ca era un cort-, doar ca nu stiam drumul pana acolo. Asa ca am mai bananait pe strazi pana am dat de un bar. Era cam cinci dimineata, asa ca probabil mai erau cativa adolescenti beti crita. Aveam o tinuta destul de potrivita pentru astfel de locuri, asa ca m-am hotarat sa imi consum singurii bani pe un cocktail si poate o vodka.

Cand am deschis usa, un fum groaznic mi-a intrat in ochi. Tigari, droguri... Tot ce se poate. Era acel gen de petrecere care imi placea. Am vazut cateva priviri injectate cazand asupra mea, iar in spate cineva m-a fluierat. Un zambet ironic mi-a aparut pe fata. Eram constienta ca eram frumoasa, dar acum acest lucru a fost confirmat. Chiar daca de niste betivi...

M-am apropiat de bar, facandu-mi loc prin multimea de tipi beti si fete pe jumatate dezbracate. Am comandat ceva... Nu mai stiu exact, oricum, i-am cerut "ceva tare". Vodka? Posibil. Am baut vreo 2-3 pahare de asa ceva, pana cand mi s-au terminat banii. Eram ametita, iar barmanul era la fel. Am profitat de chestia asta si am inceput sa ii mai cer pahare, fara sa ii dau banii. In curand, le-am pierdut numaratoarea. Stiu cum un tip s-a apropiat de mine, m-a sarutat apasat pe buze, iar apoi m-a luat in brate. Am iesit din bar, pentru ca o rafala de aer proaspat m-a lovit in fata. Apoi am lesinat...

***

 Lumina care invada camera m-a trezit din amorteala. As mai fi vrut sa dorm in acel pat atat de moale... Stati! Pat?! Sunt intr-un pat? Cand am constientizat acest lucru, m-am ridicat brusc din el. Poate prea brusc, pentru ca pentru cateva secunde nu am mai vazut nimic, iar capul imi bubuia foarte tare. Am cazut la loc. Am mai stat putin cu ochii inchisi, ca sa imi revin, iar apoi am inceput sa privesc camera.

Era spatioasa si destul de ingrijita. Peretii erau vopsiti intr-un bleu foarte deschis, iar restul mobilei era intr-o culoare pe care nu am putut-o defini la acel moment, din cauza durerii. Tot ce stiu este ca avea un televizor gigantic, un dulap la fel de mare, un pat super confortabil si o noptiera. Simplu, dar foarte tare! 

Am incercat sa ma ridic, din nou. De data asta am reusit. Oh, Doamne, capul ma durea ingrozitor! Am incercat sa imi amintesc ce am facut seara trecuta... Cearta, Kate, bataie, bar, bautura, baiat, sarut, camera... Destule cuvinte incat sa imi dau seama ce s-a intamplat. Oare asta era casa acelui baiat? Ca eram si eu destul de desteapta incat sa imi dau seama ca facusem ceva cu acel cineva.

M-am sprijinit de noptiera, pentru a ma putea ridica. In momentul acela am zarit o bucata de hartie. Am deschis-o, iar mesajul era pentru mine. Deodata, tot ce s-a intamplat in seara trecuta s-a clarificat:

" Ai fost uimitoare aseara. Micuta mea felina! Ce-as mai vrea sa te vad din nou...

P.S. Am plecat la liceu. Poti sa mananci ceva din frigider. Pastilele de cap sunt il al doilea dulap de sus.                                                                                                 Robert  "

Cel putin, tipu' era la liceu, la fel ca mine. Ma bucura gandul asta. Si chiar daca ma aflam in casa unui strain si ma culcasem cu el( iar eu habar n-aveam de lucru acesta)... Ma simteam bine. Adica nu eram vinovata sau stresata. Oricum, in lumea asta, nu aveam nimic de pierdut...

***

In mai putin de 45 de minute ieseam pe usa casei lui. Pentru ca avea un apartament gigantic! Iar dupa ce am facut un tur rapid al locului, am mancat o banana si am luat cateva pastile de cap. Din fericire, durerea mai disparuse, dar inca o simteam. Oricum, mai mult mi-a luat sa ma aranjez. Trebuia sa ma duc direct la scoala, daca as fi putut sa ajung acolo, pentru ca eram inca la inceput, si nu vroiam sa fiu data afara. Chiar daca nu aveam chef sa vad unele persoane, tot trebuia sa o fac, pentru ca bani nu mai aveam, si nu era o varianta sa stau in casa tipului, sa il astept.

JJ: Dragoste sau bani?Where stories live. Discover now