Hati Kev terdetik untuk melihat keseluruhan wajah gadis dihadapanya..
Jiwanya betul² terusik..Didalam kelekaan membalas renungan,tanpa Kev sedar,tangan kanannya terangkat perlahan² untuk cuba membuka topeng gadis dihadapanya...
Dupp..dupp..dupp...dupppp❤❤❤
CLEOOOOOO!!!!!
Kev dan Ketua Geng menoleh serentak apabila mendengar panggilan itu...Tautan mata mereka terhenti,begitu juga tangan Kev...ketua Geng kembali meronta untuk melepaskan diri kerana dapat merasakan tangan dibelakangnya tidak dikunci lg oleh lelaki dihadapannya seperti td,dan menolak tubuh lelaki tersebut..
Cubaan untuk membuka topeng gadis tersebut gagal..Rakan geng topeng muncul dan berlari kearah mereka serta menarik bahu Kev dengan kasar..dan menumbuk Kev, menyepak belakang betis Kev hingga Kev terduduk melutut..mereka menahan bahu Kev mengunakan samurai supaya Kev tidak bangun...
Sememangnya Kev tidak mahu melawan,dan membiarkan sahaja..Jiwanya seperti dipukau..
Dan sorg lagi rakan membantu ketua geng nya untuk bangun..sebaik sahaja ketua geng nya bangun...
"Are you OK Cleo??"
"I'm ok,lets go b4 Cops coming "~ Cleo
Terus memakai kembali hoodienya"So how bout him..??"
"Let him go,he useless!!!"~Cleo
"Ok Cleo,let's go guys..."
Rakan² Cleo melepaskan Kev dan terus berlalu..
"Amboi mulut minah ni Sesedap Mee Sedap kriuk kriuk jer dia cakap aku ni useless..kalau dia tahu,td dh dia pi kiss mulut minah 2..Tapi mcmna nak kiss,Minah 2 guna topeng,klo kiss dibalik topeng xde feel..hahahahaha"~desis hati Kev sambil mengaru kepalanya dan tersengih...
Sebelum berlalu Cleo sempat menoleh dan memberi jeling tajam kearah Kev yg tengah tersengih mcm kerang busuk...
Melihat Gadis yg bernama Cleo berlalu dihadapannya, memberi jelingan tajam..
"Auchhhh,that hurt Little girl"~ Kata Kev(sambil memegang dadanya..Dan memberi Wink kpd Cleo)
"See you again little girl "~kev
Ish parah ko ni Kev,dh terlebih berani dh ko ni bisik hati nya dan terus mengeleng kepalanya..
"Heyy Dude,bkn main lama aku cari ko.ko blh duduk tersengih kat sini.??"~ Jonathan
Mendengar suara itu,Kev terus menoleh..Dia hampir terlupa mission dia..utk berjumpa dgn Jonathan..
Keadaan Club makin riuh apabila Polis tiba..Jonathan adalah CID di Ottawa..Merangkap Sepupu Kev Sebelah Mummynya..(Keluarga Kev ni byk Mix..jgn ingat c C*C* Sja yg got lots of mix's)hahahha
Melihat tiada tanda² si Kev hendak bangun,terus Jonathan menghulurkan tangannya.
"Yo Kev,mengelamun plak budak ni..ker ko nak tido kat sini.??"
"Hehehe tak la Joe,aku tengah berfikir..??"
Kev terus menyambut tgn Jonathan dan bangun...
"Pelik aku tengok cara ko berfikir sambil berlutut..klo ko cakap ko tgh praying, aku blh accept lg.." ~ kata Jonathan
YOU ARE READING
THE TRUTH
RomanceThe Truth.. Romance,Love,Family,Thriller,Conflict. ***kehidupan seorang Gadis yg telah hilang latar belakangnya..siapa diri nya sebenarnya..siapakah dia?? Hanya dia ingat, sebuah nama yang selalu bermain difikirannya. Bersifat dingin seperti Ice,yg...