PART 4 ~THE TRUE ME~

186 13 0
                                    

❤🔞🔞🔞🔞❤

Cleo

Aku menghempaskan badanku diatas tilam yang empok..Melepaskan segala keluh resah..semenjak balik dr berjumpa Komander J..Fikiranku makin bercelaru,jiwaku terasa kosong.

Adakah aku akan bergini hingga hembusan nafas terakhirku..Memikirkan Cadangan yg diusul oleh Komander J..Adakah aku boleh lakukannya..

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Sebaik saja tiba di KLIA.,aku terus pergi berjumpa dgn Komander J. Di pejabatnya..

"Hai my lovely daughter, how are you?" ~ ramah Komander J menyapaku..dan memberi pelukan kpd Ku..

Walaupun Dia seorg yg Sgt tegas,tp dia betul² menyayangiku seperti anaknya sendiri.

"I'm totally fine as you can see me,daddy!,"balasku

"Glad to hear it"~ Komander J

Aku melihat Komander J menarik nafas,seolah² ingin memberitahu sesuatu dgnku..

"Cleo!" ~ Komander J

Mendengar namaku dipanggil,aku terus melihat wajahnya.

"Yes dad,.just tell me?I know that you wanna tell me bout something?."

"Ahhhh" mendengar keluhan keluar dr mulut nya..Jarang sekali Ku mendengar Komander J mengeluh..

"I think its the time,that you need to find bout ur self?..Caysie Clara."
Tuturnya perlahan.

"Caysie Clara??" Ulangku

"That was ur real name,in mean time I'm hiding a big secret from you Clara.!!"

"Whattt!!!'~terus Ku tarik nafas sedalam yg mungkin sebelum menghembus dgn kasar..

" So just explains its to me??,and straight to the point!!" Bilangku

"Clara,the reason why I did this,because to make sure that you safe and no bodies gonna harm you..I teach all I got,to make you are strong and powerfull enough"

Aku hanya diam dan mendengar Tanpa menjawab biarlah dia memberitahu segala² nya..

"Daddy love you Clara,like my own daughter,my own blood and will protect you.!!"

"Semasa usia daddy didlm lingkungan 15 thn,hidup daddy hanyalah sebatang kara,mengemis,menahan lapar,caci hinaan lah makanan harian daddy.."

"Sehingga suatu hari,datang seorg pemuda berusia lingkungan 20an menghulurkan tangan..
Pada mula nya daddy agak teragak untuk menyambut huluran tgnnya..Senyuman tidak lekang dibibirnya membuat daddy menyambut huluran tangannya."

"Dia membawa daddy pulang kerumahnya.memberi makanan minuman dan pakaian."

THE TRUTHWhere stories live. Discover now