Kev
Sampai diperkarangan tempat letak kereta,aku terus kelua dan menuju kearah Pintu Masuk,
Aku melepasi guards dan scan access cardku,mereka angkat tangan dan aku membalas balik,
Tempat ini,adalah kepunyaan kawan Daddy,setiap Kali party utk company Daddy mesti diadakan disini,tempat khas utk Vvip, aku krg suka datang disini entah kenapa,tapi aku terpaksa tunjuk muka dgn B.O.D..
Ketika melangkah hendak aku memerhati gerak geri sorg gadis,berjalan melihat keliling laluan seolah mencari sesuatu..mungkin sesat atau nak cri jalan keluar..
Sekilas dia menoleh,Oh man not again..ya its Clara..wearing Sexy blue bodycon dress bareback..
Nice ass,sempat aku memuji,baru saja aku hendak mendekati,dia sudah masuk ke dlm pintu besar,dan dia perlahan turun menuju ke kawasan crowded..
Hingga hilang kelibatnya.."Hey buddy,long time no see yah?" ~Tegur salah seorg dr mereka,
"Hey Zack,aku ingat siapa td,terus aku tegur member dia yg lain"
Mereka adalah anak² Vvip yg selalu ke sini..kiranya mereka ni drinking buddy aku,aku terus sertai mereka..Kami berborak di balkoni,kedengaran bunyi jeritan yg sangat havoc dikawasan stage.Telah menarik perhatian,Zack terus pergi melihat apa yg terjd.
Aku pun turut membontoti Zack,Mata Ku melihat Phan on the stage menyanyikan sebuah lagu Cry on my shoulder..
Habis saja,dia memberitahu audience ada special appearance..
Phan turun dari stage dan menarik tangan seorg gadis,dan membawa dia keatas stage..Seriously aku terpanar bila melihat dia..tiba² timbul rasa cemburu bila ramai mata yg meratahi bentuk tubuhnya yg berdress ketat V neck.
Oohuuuuuuuu wewitt kedengaran jeritan dan siulan kegembiraan para buaya darat ke arah Clara..
"Wewitttt² she hottt,fcukin gorgeous.."
Jerit Zack..Aku menoleh kearah Zack,nak² jer aku belasah ko sekarang Zack,desis hati Ku..Nasib Si Para² tenangkan aku..
"Shit men,look at her boobs n ass,klo aku dpt mmg mahu beround² aku kerjakan..tak keluar bilik!" tutur eddy,kwn kpd Zack..
YOU ARE READING
THE TRUTH
RomanceThe Truth.. Romance,Love,Family,Thriller,Conflict. ***kehidupan seorang Gadis yg telah hilang latar belakangnya..siapa diri nya sebenarnya..siapakah dia?? Hanya dia ingat, sebuah nama yang selalu bermain difikirannya. Bersifat dingin seperti Ice,yg...