*************Warning**************
********adult contains********
🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞🔞Clara.
Aku menpercepatkan langkahku mengikut peta..Hampir 2 jam dlm perjalanan,dr jauh aku sudah boleh mendengar bunyi air terjun..
Semakin aku dekat menghampir kawasan air terjun,aku memerhati keadaan sekeliling dikawasan tersebut..
Aku dpt melihat susuk tubuh sesorg sedang duduk menghayati suasana air terjun..Yg sememangnya indah dan menenangkan.
Aku memberhentikan langkahku..Mencari sesuatu yg blh dimkn sebelum hari makin gelap..
Aku patah balik masuk kedlm hutan aku hanya dpt buah pisang mentah dan ubi kayu..Cukup utk kmi berdua..
Aku kembali ke kawasan air terjun..keadaan makin gelap..Aku melihat Kev tertunduk² menyalakan api..Gelagatnya mencuit hati..meletak brg² Ku kebawah dan berjalan menuju kearahnya.
"Need a help!!" Tegurku pelahan
"Makkk antu!!" Ketara muka takut dan terkejut sampai terperlanting lighter dan ranting kayu..
Aku mengutip lighter dan hulur kpdnya.
Dengan raut wajah yg terpinga-pinga,
"What are you doing here!" Soalnya
"I saja dtg sini nak tgok waterfall's and overnight here, tapi tak sangka pulak blh terserempak dgn you."tipuku.
Dia melihat mukaku utk mencari kepastian dan melihat sekeliling seolah mencari seseorg..
"Nak overnight dkt sini dgn Tonny ke?Mana dia?" Soalnya bersahaja..
"Ada kejap lg dia sampai!" Saja aku mengenakannya..
"Oh really,kalo mcm tu I tak nak ganggu lah!" dia bangkit mengambil beg dan hendak pergi
"Okay!!" Balas Ku sepatah
"Ow sukalah bila I pergi!" Dia terus meletakkan balik beg nya dan pura² baring..
"Ek ckp nak pergi taknak ganggu,but knapa baring kat situ pulak?"
"FYI I dulu Yg sampai kat sini,first come first served.."katanya sambil baring dan berpeluk tubuh..
You are so cute when sulking Kev.
Aku hendak pergi ambik barangku..
"You nak pergi mana?"soalnya
tiba² duduk.Aku hanya tersenyum melihatnya dan pergi ke tempat aku simpan barangku.
Aku mengambil beg galasku dan makanan Yg aku dpt td, pergi kearah tmpt ranting yg telah dikumpul olehnya..
Muka Kev blur..
YOU ARE READING
THE TRUTH
RomanceThe Truth.. Romance,Love,Family,Thriller,Conflict. ***kehidupan seorang Gadis yg telah hilang latar belakangnya..siapa diri nya sebenarnya..siapakah dia?? Hanya dia ingat, sebuah nama yang selalu bermain difikirannya. Bersifat dingin seperti Ice,yg...