Hai guyss
Happy Reading..
.
.
.
.
.
.
.
Melihat Louis Cuba utk menembak Kev,Clara dgn cepat menolak Kev ke tepi..Bangg!!!
Tembakan Louis terkena pada bahagian perut Clara..
"Clara!!" Jerit Kev terus memeluk Clara yg sudah jatuh..
"Lets off ur hand of me!!" Marah Clara kpd Kev.Pandangan mata yg penuh dendam Dan amarah..
Louis berasa Serba salah bila tembakannya terkena Clara..
"Louis take Matt and lets moved!!" Arah Clara dgn menahan sakitnya,tgnya sudah berlumuran dgn darah..Louis mengarahkan rakan² nya yg lain mengangkat Matt manakala dia Cuba membantu Clara utk bangun..
"Clara!!!!" Kev menahan tgn Clara,merayu utk tidak meninggalkannya Tanpa sebarang penjelasan..
Louis menyepak Kev dgn kuat sehingga Kev melepaskan genggaman tgnya..
"Were Done Kev, and now were enemy!!"tuturku Clara dan dia bangun dgn bantuan Louis..
" No Clara,were not done yet!!"jerit Kev
"Kev apa hubungan kau dgn that bitch!!" Dlm keadaan tersebut sempat Antonio menyoal Kev..
Clara memberi jelingan yg penuh dgn benci kpd Antonio..
"This bitch will kill ur fcuking Father soon!!" Bentak Clara sebelum pergi..Kakinya lemah utk mengejar Clara,segala harapannya utk melamar Clara musnah..
Kev berhasrat utk melamar Clara,sebb itulah dia dtg ke mansion daddy nya utk minta izin dan restu..
Tapi lain pulak yg terjadi..
Semalam dan pg td mereka adalah loving couple,cuddling each other made love,ucapkan kata² cinta antara 1 sama lain..tapi hubungan mereka berubah sekelip Mata..Kerana Dendam..
Clara terus meninggalkan mansion Antonio,dgn hati yg pedih,sakit..
"Tells me Daddy who are you?and why she trying to kill you!!" Kev menyoal Antonio atau lbih dikenali sbg General Kim..
"Son listen me,she and his father who killed Ricky parents and Didi!"General Kim memegang bahu Kev yg sedia ada terduduk sebelahnya..
Kev seolah² tidak percaya..tp Kev masih blm tahu siapa sebenarnya General Kim.
Tapi kenapa mesti Clara.. Dan Ricky masih bersama mereka..
Hp General Kim berbunyi..Dia menyumpah dan memaki org bawahannya..Kerana gagal melindungi The Monster building..
Tanpa memperdulikan General Kim,Kev pergi mengejar Clara..
Adakah dgn mengetahui The Truth membuat mereka rasa bahagia,tapi bg Kev Dia rasa sgt tersiksa..
~~~~FlashBack~~~~
"Kev,kenapa ikut I sampai disini?" Soal Didi
dgn mencekak pinggangnya,dan seolah sedang menyembunyikan sesuatu.."Bahaya lah Didi you keluar sorg² mlm mcmni,knapa tak ajak Ricky sekali..And I worried" jelas Kev dgn raut wajahnya yg montel..
Didi selalu back up Kev drpd kena bully oleh org..Kev mndpt gelaran King Kong,gemuk gedempol,dan si lembik..
Sehingga Didi blh jatuh didlm perangkap Tonny..Tonny tahu Kev crush dgn Didi,dia cuba utk mempermainkan perasaan Didi..
"I'm fine Kev don't worry,I just nak jumpa my friend!!"Didi tidak mahu Kev tahu apa yg sedang Dia lakukan sekarg..
YOU ARE READING
THE TRUTH
RomanceThe Truth.. Romance,Love,Family,Thriller,Conflict. ***kehidupan seorang Gadis yg telah hilang latar belakangnya..siapa diri nya sebenarnya..siapakah dia?? Hanya dia ingat, sebuah nama yang selalu bermain difikirannya. Bersifat dingin seperti Ice,yg...