Remaja sekarang ni, mana je yang takde crush? Aku rasa 90% budak budak remaja dekat dunia ni semua ade crush. Macam aku. Aku pun ade crush jugak, dia ni chinese. Kawan kawan aku selalu tanye "kenape suka dia?" "ape yang ade dekat dia sampai dekat 3 tahun kau suka dia" .
Crush aku ni tak hensem mane pun. Tapi kalau dah suka kan, nak buat macam mane. Lantak la muka dia macam mane sekali pun. Macam mane nak describe? Em dia ni putih ( well biasa la dah chinese haha), tinggi ? Tak kot kalau berdiri sebelah sebelah dia tinggi sikit je dari aku. Dia ni pandai. Dari form1 sampai form 4 kelas pertama je daripada 8 kelas. Bila kitorang berjumpa je, mesti kitorang senyum dekat each other. And benda yang paling aku suka sangat dekat dia, dia ni photographer maybe sebab tu kot aku suka dia :3 yelah imagine if one day kau dapat dia and everytime korang dating, dia akan amik gambar or video korang senyap senyap. RASA DIHARGAI SANGAT TAUU!!!!!!
Kalau ade ape ape event dekat sekolah mesti dia yang sibuk kedepan, kebelakang nak amik gambar. Bila dia amik gambar je, mesti fall in love gila gila. Pernah sekali, dia yang amik gambar aku waktu dapat hadiah dia, senyum weh dekat aku bukan setakat senyum je tauuu siap angkat kening dia. omagad ai cair 😂
Tapi disebabkan satu benda ni je, aku terus move on. Susah sangat nak move on ni. Orang cakap senang la "move on je la weh" tapi susah gila. senang cakap pulak netizen ni hm. Lagi lagi satu sekolah dah la same tingkat kelas dengan dia. Selalu nampak dia jalan depan kelas. Haih.
- fyi aku ade ramai crush. But ni satu satunya crush yang paling lama pernah aku suka.
* hey aku datang balik publish kan cerita ni sebab terkejut da 3k hhuhuuhu*
YOU ARE READING
Crush?
Teen Fictionsemuanya kisah benar. yass ain ade tambah sikit bg nak sedapkan cerita. but hampir semuanya kisah benar. kiranya 98% real 2% menipu kuikui. malaih nak type pepanjang. baca je la okies. ain tak bagitahu apa nama crush and kawan kawan ain. so hope kor...