Aku ada bf time ni, but dia ni budak tahfiz so dia jarang la main handphone kan. Bila dia balik je kitorang whatsapp. Tak lama pun kitorang couple dalam 2 bulan je. Kitorang break sebab dia yang nak. So aku pun okay je la. Lepas single baru aku cari crush tauu, yang version lama nampak macam aku jahat pulak ada crush time in relationship :( . Kalau korang nak tahu, dia la last bf aku. Lepas tu aku dah tak couple sampai sekarang. Hee. AKU SINGLE DA 4 TAHUN GENG HM
Waktu form 1, aku takde nombor hp crush aku. So susah la nak contact dengan dia ni. Alahai contact pun nak buat apa je, dia kelas depan aku kelas tengah tengah. Masuk form 2 baru aku ade nombor dia. Mintak? Taklah. Aku stalk hp kawan aku, tengok contact dia lepastu jumpa number crush aku ni. Aku terus share contact hahhaaha ya ampun jahatnya aku. Kawan aku tak tahu ape aku buat dekat hp dia sebab dia lepak belakang mase tu. Aku terus bagi hp tu dekat kawan aku sambil senyum. Dia pelik, dia tanye kenape dengan aku. Then aku cakap la nothing, saja je nak senyum dekat kau.
Balik sekolah, terus aku whatsapp dia. Aku ingat lagi, aku private aku punya dp and status whatsapp aku. Aku cakap hi. Esoknya baru dia reply lol. Dia balas balik hi. Aku time tu rasa macam dunia aku yang punya la sebab time form1 bila aku terserempak dengan dia mesti aku pandang bawah sebab malu. Hahah gedik bukan? Back to the story, dia pun tanye siape aku semua tu. Last last aku unprivate dp and status aku. Dia macam "oh sama sekolah dengan I eh?". Time tu lagi la rasa macam nak jerit je sebab dia ber i-u dengan aku.
Start dari situ bila jumpe dekat sekolah je, kitorang selalu cakap hi and lambai. Heee. Aku ingat lagi waktu tu kelas aku takde cikgu. Kawan aku (sama kelas dengan crush aku) ajak lepak dekat kelas dia. Saje nak tengok dia buat seni. Cikgu pun tak marah bila kitorang lepak situ. Kawan aku ajak tengok dia buat seni, tapi aku gatal pergi meja crush aku and tengok je ape dia buat. Aku ni jenis yang ikut suka je ape aku nak buat. Malu? Kadang kadang ada la rasa malu tu. But most of the time aku ikut kepala aku jelah. Aku tengok je ape dia buat sampai dia pun malu. Dia tutup dia punya paper, aku cakap la dekat dia "it's okay la bukak je la. Lawa la lukisan u" dia pandang aku sambil senyum cakap thanks. Aku time tu muka dah merah habis la. Gila do dah la mase tu aku duduk dekat je dengan dia ni. Aku terus bla pergi tempat kawan aku sebab malu. Tapi haih mungkin jodoh hahaha sebab tak lama lepastu aku dengar suara dia dekat sebelah aku. Dia and kawan dia tanye mana satu lukisan yang lawa ofcourse la lukisan pakwe aku hahaha. Aku pandang dia and tunjuk lukisan dia lawa pastu dia senyum je. Aku terus keluar dari kelas tu. Malu? Taklah sebab nak balik dah time tu hahaha.
Sebelum balik tu, aku ade amik gambar dengan dia. Aku still simpan lagi gambar 💜 . Bukan setakat simpan, balik tu terus tukar profile picture fb HAHAHAHAHAAH
YOU ARE READING
Crush?
Teen Fictionsemuanya kisah benar. yass ain ade tambah sikit bg nak sedapkan cerita. but hampir semuanya kisah benar. kiranya 98% real 2% menipu kuikui. malaih nak type pepanjang. baca je la okies. ain tak bagitahu apa nama crush and kawan kawan ain. so hope kor...