Fact ; crush aku if ade gf, dia tak akan pandang aku, senyum apatah lagi lah kan. like gambar aku dekat instagram pun takkan. maybe sebab nak jaga hati awek ke cane ke.
" The best feeling is when u look at him and he's already staring at u "
Yas aku pernah macam ni. Aku rasa macam ade orang pandang, bila aku cari first orang yang aku pandang dia la kan, ngam ngam time tu dia pandang aku. Perasan? Taklah sebab aku sorang je yang duduk dekat situ.
Kau orang bahagia tak bila crush kau wish dekat kau? Selama ni kan asyik aku je yang wish macam macam dekat dia. Aku ingat lagi. Waktu tu aku baru habis pt3. Dah habis pt3 cuti je lah kan. Dekat sebulan jugak la aku tak datang sekolah. Mase cuti tu memang dah tak ingat dekat dia. Dah lama tu baru aku datang sekolah balik itupun sebab kawan aku paksa datang sebab dah lama tak jumpa. So haritu datang masuk je sekolah terus teringat dekat crush aku tu. Tapi dalam hati dok kata move on je. Memang satu hari sekolah tu, aku tak nampak pun dia. Fikir dia pun dah pergi oversea ke mana ke biasalah kaya. Lepastu pulak, ade sorang kawan ni ajak pergi camping. Dia dok ajak ajak aku, aku ni kalau camping memang tak akan pergi la. Lagi lagi yang sekolah punya.
Aku pergi bilik kaunseling sebab nak jumpa kawan aku. Waktu aku jenguk kepala masuk nak tengok ade siape dekat dalam guess what, aku nampak dia. Yes crush aku. Dia pakai baju shirt kelabu, seluar jeans and kasut nike or adidas merah. Memang tengok tu terabur habis la iman aku tu. Aku cakap dengan dia nak jumpa kawan aku and dia tolong panggilkan. Dah habis cakap cakap tu, aku nak pergi dah. Dah tarik dah tangan kawan aku yang teman aku ni, nak pergi dah en tapi dia macam taknak pergi. Kan pintu bukak sebelah je lagi sebelah kunci, ttbe sumpah tiba tiba kepala crush keluar dari pintu tu (agagaga faham tak?). Ttbe dia cakap "Happy Birthday Annisa". Dia sorang je yang panggil aku annisa. Aku pandang je dia. Speechless. Terkejut. Gembira. Semua ada. Aku pandang je dia sambil gelak gelak plus muka aku dah merah gila macam apa je. Aku tak cakap thank you pun. Terus pergi macam tu je. Memang waktu nak balik kelas tu asyik fikir pasal tu je la. Pastu aku baru teringat macam mana aku time tu selekeh ke tak. Nasib baik time tu aku comel je :3. Dah balik tu, aku pun whatsapp dia cakap thankyou sebab wish la semua tu. Memang time tu best day ever la. Crush kita wish kita dah la face to face.
You, kalau boleh I nak lagi macam tu pls :"). Heee
YOU ARE READING
Crush?
Teen Fictionsemuanya kisah benar. yass ain ade tambah sikit bg nak sedapkan cerita. but hampir semuanya kisah benar. kiranya 98% real 2% menipu kuikui. malaih nak type pepanjang. baca je la okies. ain tak bagitahu apa nama crush and kawan kawan ain. so hope kor...