Hai.. Ain nak cakap ni. Nope ni bukan pasal nak promote ke ape. Ni update terbaru tentang CRUSH ain. Korang kene bukak data/wifi kalau nak baca screenshot ni 😂.
26/11/2017 hari dimana aku confess dekat crush aku. Aku tahu time ni crush aku ada ttm/gf. Aku tak tahu nak cakap gf ke ape lolol. Aku dah lama save nombor dia. Tapi dia tak save nombor aku sebab aku tahun ni banyak kali tukar nombor.
Sebab aku confess? Sekarang ni aku selalu baca dekat twitter ada yang suruh kita confess je dekat crush. Lantak pi la kene reject ke friendzone ke. At least dia dah tahu.
Ramai kawan aku cakap aku berani, but serious weh terketar ketar tangan nak type HAHAHAHA.
Bytheway, aku tengah layan dots. Pastu aku pause then aku terus ws dia. Hm aku rasa aura dots ni kuat sangat sampai aku pi confess kat crush aku. Tu je kot? Byeee 💕
Dia sorang je panggil aku annisa. Kalau cikgu panggil aku annisa, itu maknanya cikgu tak ingat nama aku, tapi dia tengok nametag. itu pun sebab nametag je 😂
(Bonus)
- dulu aku ada amik gambar guna polaroid dengan dia. Aku tak ingat tu tu ada event apa dekat sekolah. Time tu aku pinjam camera instax kawan aku but pakai film aku. aku beli sendiri. So, aku pun ajak la dia amik gambar. Aku suruh kawan aku amikkan. Bila dah siap tu aku cakap thanks and dia pun bla. Aku tengok polaroid tu dengan perasaan excited namampos. Bila dapat je oh retak dan patah seribu hati aku bila gambar tu tak jadi. Lighting tinggi sangat. Fyi, tu last film yg tinggal. Balik tu aku WhatsApp dia, aku cakap gambar tadi tak jadi. Then dia cepat² reply terus cakap "it's okay next time kita amik gambar betul². You simpan duit beli film okay. I tunggu :)". Oh btw gais aku ttbe teringat peristiwa ni sebab aku kemas bilik then terjumpa polaroid aku dengan dia :')
YOU ARE READING
Crush?
Teen Fictionsemuanya kisah benar. yass ain ade tambah sikit bg nak sedapkan cerita. but hampir semuanya kisah benar. kiranya 98% real 2% menipu kuikui. malaih nak type pepanjang. baca je la okies. ain tak bagitahu apa nama crush and kawan kawan ain. so hope kor...