2

712 50 3
                                    

Form 1, zaman budak budak baru nak up. Yelah kan dapat masuk sekolah menengah. Rasa macam dah besar HAHHAHAHAHA ke aku sorang je yang rasa benda ni ehek

Aku ingat lagi waktu hari orientasi. Dah la aku datang paling lambat. Masuk dewan semua orang pandang aku. Masa jalan nak pergi belakang, pandang tempat duduk lelaki. yelah nak usha ade tak budak hensem HAHAHAHA. First budak lelaki yang aku pandang ofcourse la crush aku hahaha. Pandang dia then i was like "damn comelnya dia". Nasib baik dia tak pandang aku lel. Mase duduk dekat belakang tu dok fikir siape budak laki tu. Kelas ape. Ape nama dia. Pastu bagitahu kawan yang aku dah jumpa pakwe baru hahaha.

Lepas dah dengar cikgu bebel bebel tu, pengawas bawak pergi ronda sekolah, tunjuk bilik guru dekat mana and so on. Last akak pengawas tu bawak kitorang pergi class masing masing. Kelas aku tingkat 4 and kelas crush aku tingkat 3. Jauh bukan haha.

Start first day sekolah. Macam biase la ade perhimpunan rasmi sebab cikgu nak cakap selamat kembali ke sekolah la bagai. Dah habis perhimpunan ingat nak lepak lepak kejap dengan member dekat kelas dia. Kelas dia tingkat 3. Sebelah dengan class crush aku. Masa masuk kelas dia, aku nampak crush aku. Terus tanya member, dia kelas dengan crush aku ke ape but em lol dia bukan classmate kawan aku so aku macam hampa la sikit. Hahaha kalau diorang sama class, boleh la aku tanya ape crush aku buat dalam kelas ke ape ke.

Crush?Where stories live. Discover now