Waktu form 2 aku dapat kelas nombor 3 daripada 7 kelas. Tapi bila masuk form 3, aku jatuh tergolek tersungkur masuk kelas second last. Malu? Mesti la. Daripada kelas nombor tiga jatuh nombor enam. Waktu form 2 tu semuanya bahagia sebab kelas pun dekat je. Bila masuk form 3 kelas jauh bak hang. Tapi disebabkan sebelah kelas aku, kelas member member dia, so dia selalu la ulang alik lalu depan kelas aku. Waktu first time dia nampak aku dalam kelas tu, dia terus pandang nama kelas aku. Dia pandang aku then pandang depan. Aku terkejut gila namatey. Sebab selama ni kan kitorang akan senyum each other, time tu rasa malu gila la kan. Tulah sape suruh waktu form 2 dulu taknak belajar betul betul. Bila turun kelas tahu pulak malu.
Tapi esoknya aku dah lupa pasal benda tu. Sebab aku fikir maybe kawan dia panggil ke ape (even takde dengar pun ade orang jerit nama dia). Kita kene think positive. Dia macam dah lupe je pasal kelas tu. Bila lalu depan kelas, dia selalu pandang dalam kelas aku and pandang aku. Macam dia mencari aku bukan? HAHAHAHA PERASANNYAA. Satu kelas aku tahu pasal aku suka dia ni. Sebab dah 2 tahun kan aku suka dia. Lagipun ade classmate aku waktu form 3 ni sama dengan classmate aku waktu form 1.
Aku selalu pergi kelas kawan aku ni (sama kelas dengan crush aku). Bila nak pinjam buku je mesti saje pergi kelas dia. Hahaha. Ade niat lain sebenarnya lol. Pernah sekali tu aku pinjam buku sorang classmate dia ni, disebabkan kelas aku tengah ade cikgu and dia nak pakai buku tu so aku simpan dulu buku tu. Time tu pulak ttbe ustaz tu nak pergi toilet pulak. Tapi sebelum dia keluar, dia bagi kerja and kene siapkan sebab dia naik nanti ustaz ni nak check. Ingat nak lari kejap pergi kelas dia yang jauh tu. Mase nak berdiri tu pandang luar (meja aku duduk menghadap luar) ttbe nampak crush aku ni lalu. Terus jerit kuat kuat panggil nama dia. Satu kelas pandang then diorang "wuu" kan aku. Aku amik buku tu and suruh dia bagi kawan aku. Time tu cakap memang pandang mata dia je la hahaa. Bila dah pusing, jalan nak duduk pergi dekat meja ttbe ustaz masuk lepastu dia cakap "haa kau buat ape dengan mamat tu?" Actually ustaz aku ni tahu pasal aku suka dia tu.
YOU ARE READING
Crush?
Teen Fictionsemuanya kisah benar. yass ain ade tambah sikit bg nak sedapkan cerita. but hampir semuanya kisah benar. kiranya 98% real 2% menipu kuikui. malaih nak type pepanjang. baca je la okies. ain tak bagitahu apa nama crush and kawan kawan ain. so hope kor...