Pov. Clay

266 29 2
                                    

Około godziny 23 usłyszałem dzwonek.

Kto mógł przyjść tak późno?

Otworzyłem drzwi i zobaczyłem Justina. Moja mina musiała być bezcenna.

Zawsze myślałem, że on mnie nie lubi,  a teraz stoi pod moim domem prawie o północy.
-Hej - zaczął.
-Hej... Co ty tu...
-Mam do ciebie wielką prośbę.

Zacząłem się  bardzo denerwować. Czy on coś zrobił, a teraz próbuje uciec?

-Halo?

Ocknąłem się.

-O co chodzi? - Spytałem niepewnie.
-Trochę głupia sprawa, ale...
-Ale co?
-Mógłbym przenocować u ciebie kilka dni? Ojczym mnie znowu wyrzucił z domu i nie mam się gdzie podziać.

Teraz to mnie naprawdę wryło. Justin chyba sobie żartuje. Po tym co zrobił Hannie i Jess? Śmieszny jest...
Jeszcze miesiąc temu chciał mnie zabić, a teraz pyta się czy może spać w moim domu...

-Tutaj? A nie możesz iść do Zach'a?
-Wyjechał.
-Bryce?
-Żartujesz sobie chyba.
-A Jessica?

Nie odpowiedział. Zadałem mu głupie pytanie. Dobrze wiem, że Jess go nienawidzi. Nie dziwię się jej.

-Słuchaj - kontynuował. - Gdybyś nie był ostatnią osobą, która może mi zapewnić chwilowy dach nad głową, to nigdy bym tu nie przyszedł.
-Dzięki za szczerość.
-To mogę się zatrzymać chociaż na jedną noc?
-Nie wiem.
-Clay. Chyba nie pozwolisz mi spać na ławce w parku.
-Nadal jestem na ciebie zły.
-Za co? - W jego głosie słychać było kpinę.
-Pytasz się za co? Hmm... Niech pomyślę... Jess przez ciebie jest załamana, niedawno jeszcze chciałeś mnie zabić i to ty byłeś początkiem końca życia Hannah. Mam wymieniać dalej?

Jego twarz zrobiła się poważna. Przez sekundę, może więcej nic nie mówił, ale potem się odezwał:

-Pamiętaj, że samobójstwo Hannah to też twoja wina. Tak samo jak moja, czy Alexa, Tylera, Jess i innych. Jesteś w to tak samo zamieszany.

Obrócił się na pięcie i poszedł. Głupio zrobiłem tak mu mówiąc. Justin miał rację. Hannah zabiła się również przeze mnie. Muszę pogodzić się z tym czy tego chcę, czy nie.

***
Hejka :D
Chciałam wam bardzo podziękować za 140 wyświetleń i za wszystkie gwiazdki. One naprawdę bardzo motywują ^^

13 Reasons Why cdOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz