Žije, tak co je za problém?

7 1 0
                                    

Asi po půl hodině jsme dojeli k šedé budově se znakem policie.

Povzdychnu si, a když mi jeden policajt otevře dveře tak vycházím z auta.

Procházím budovou a ucítím na sobě několik pohledů. Je jasné, že se diví proč vedou 15-ti letou dívku v poutech.

Dojdeme do místnosti, kde je uprostřed jen stůl a dvě židle naproti sobě.

Usadím se na jednu, tak abych viděla na dveře.

Policisté odcházejí a já zůstanu v místnosti úplně sama.

Vím že mě všude sledují, ale jsem unavená a nejraději bych si nějak podepřela hlavu, ale s rukama za zády to moc nepůjde.

Zvedám se ze židle a trochu poodejdu od stolu abych kolem sebe měla místo.

Vyskočím a ruce protáhnu pod nohama.

Ruce už nemám za zády, ale pořád je mám v poutech, začíná to být nepříjemný... tlačí to.

Protáhnu si ramena a znovu si sedám na židli.

Teď už si můžu ruce položit na stůl a na ruce si položím hlavu.

Zavírám oči v domnění, že si trochu odpočinu, ale do místnosti vtrhne policista.

Leknutím zavrávorám na židli, ale tak tak to vybalancuju a zůstanu naštvaně civět na toho debila.

,,Co blbneš? Málem jsem spadla!"

,,Promiňte, mysleli jsme že máte něco v plánu... no, když jste... ruce... No to je jedno." Byl to takovej šmudla. Určitě nebyl u policie dlouho.

,,Zdrhám snad? Ne, jen je to nepohodlné a já si chtěla opřít hlavu, protože jsem unavená kruci."

Nic na to neřekl... jen se otočil a odešel.

Nesouhlasně jsem si odfrkla a chtěla si znovu položit hlavu, ale...

...ale on zase někdo přišel!!!

Tentokrát to nebyl chlápek v uniformě, ale obyčejných riflích a košili.

Sedl si naproti mě.

Já jen nechápavě nadzvedla obočí.

,,Kahrin, přišel jsem si promluvit-"

,,Takže výslech," doplním.

,,Dobře, je to výslech..."

,,V klidu, všechno vám řeknu, nemám co tajit." Teď už se z toho stejně nevyvlíknu.

Začal se mě ptát a já mu odpovídala.

Řekla jsem mu vše..., to jak mi umřel otec, jak mi ten debil vadí, jak se mamka změnila a jak mě vytočil a mě už prostě bouchly nervy.

Netrvalo to dlouho... asi něco kolem půl hodiny. Spíš mi to přišlo, jako bychom klábosili než byli u výslechu. Vždycky jeden mluvil a ten druhý ho buď doplnil, nebo se na něco zeptal.

,,No, nečekal jsem, že budeš tak spolupracovat."

,,Říkám, že nemám problém," řeknu přátelsky, jako bychom se znali celou dobu, ,,jen s ním..." dodám už ledově.

,,Víš, že máš problémy a úplně se ti změnil život.."

,,Ten už se mi změnil dávno..." řeknu nepřítomně a vzpomenu si na svého otce.

,,Ale Kathrin-"

,,Ježiši Žije, tak co je za problém?!"

,,Vím, že tě ta událost z dětství dost ranila..."

,,Běžte už prosím..." pomalu dýchám abych se uklidnila a dvěma prsty si mnu spánky.

Jen kývne a potichu odejde.

Po tváři se mi skutálí slza.

Rychle ji utřu a hlavu si opřu o kolena.

Asi po pěti minutách vejdou znovu ti dva policisté a někam mě odvádějí.

,,Kam mě to vedete?"

,,Jsme povini vás odvézt do vězení pro mladistvé za pokus o vraždu. To co s vámi bude dál poté rozhodne soud." Řekne jeden z policajtů a otevře mi dveře od budovy.

Dojdu k autu a nasednu na zadní sedadlo.

Znovu mě čeká cesta bůh ví kam...

Ahojky

Nevím co bych měla napsat, tak jen asi jako vždy:

Doufám, že se kapitola líbila a budu ráda za každý ohlas

Vaše Leontinqa ❤👑💎

Noční akademie: Queen of darknessKde žijí příběhy. Začni objevovat