Kapitola 11

805 39 4
                                    

Bylo pondělí a já seděla zrovna ve škole. Měli jsme češtinu a já jsem se opravdu nudila. Nechápu, k čemu potřebuji umět grafické určování vět ve větě vedlejší...

Kéž už by byl konec téhle stupidní hodiny s učitelkou, která si o sobě myslí kdo ví co... A já bych mohla být s Edwardem.

Zasnila jsem se.

"Slečno Colinsnová, mohla by jste jít k tabuli, určit grafický stav věty?" Řekla mi náhle učitelka.

"Jen běž spící Krasavice." Šťouchla do mě Leonii. Ricky a Leonii mi tak začly říkat od té doby, co ve škole sním nad Edwardem.

-----------------------------------------------------

Po škole, jen co jsem vyšla ze dveří, jsem uviděla Edwarda.

"Ahoj." Řekl mi a dal mi pusu.

Objala jsem ho.

---------------------------------------------------

"Páni." Řekla jsem, když jsem vešla do jeho domu, tedy spíše do jeho velké přepychové vily. Je k údivu, že jsem ji nikdy před tím v našem městě ani jednou neviděla.

Velká chodba s několika schody, velkými dveřmi a prosklenými zdmi.

"Tak tohle je můj dům." Prohlásil.

"Dům? Spíš palác." Opravila jsem ho.

Zasmál se a přivinul si mě k sobě.

Cítila jsem jeho teplo a jak mu buší srdce. Byl to tak příjemný pocit.

"Nechceš jít do bazénu? Je krytý a s masážními tryskami." Navrhl mi.

"Tak jo." Souhlasila jsem.

--------------------------------------------------

Po vykoupání, kde jsme se mimo jiné koupali nazí, jsme si šli lehnout.

"Zachvilku budu muset jít. Rodiče by měli strach." Řekla jsem.

"A kdy jim to chceš vlastně říct, že jsem tvůj přítel? Nemůžeme se schovávat na vždy."

"Já vím, ale ještě chvilku jim dám." Řekla jsem.

Co by tomu asi máma řekla, kdybych jí řekla že jsem se na seznamovacím chatu seznámila  s klukem, se kterým jsem už měla sex a je mu už dvacet?

"Hele  a co jsi vlastně dělal na chatingonline?" Zeptala jsem se ho.

"Přihlásil mě tam můj kámoš George. Před půl rokem jsem se totiž rozešel s jednou holkou a on si myslel, že bych to měl zkusit na chatingonline." Řekl.

"Aha."

"Ještě než odejdeš, nechceš zmrzku?" Zeptal se mě s úsměvem.

"No jasně, proč ne." Odpověděla jsem.

"Hele, jestli chceš, můžeš se mezitím podívat na fotky z našeho víkendového výletu." Navrhl mi a už vytahoval z tašky velký lesklý notebook. 

"Tak jo."

"Počkej. Odemknu ti ho."

Pak tam rychle něco naťukal a otevřel mi fotky.

"Dáš si čokoládovou nebo višňovou?"

"Višňovou."

"Ok." Řekl a odešel.

-------------------------------------------------

Na něktedých fotkách, jsem vypadala jako vůl, na některých jsem se sama sobě líbila.

"Na fotce to tyrkysové moře úplně změnilo barvu." Pomyslela jsem si, když jsem v ruce držela fotku ostrova.

Najednou na monitoru vyskočilo:
New message

Mám to otevřít?
Problesklo mi hlavou.

Podívala jsem se, jestli ještě Edward nejde a otevřela to.

New chating (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat