LexiOi- Chtěl bych tě poznat.
Jejda. Chce se se mnou už vidět. Třeba úchyl? Doufejme, že tomu tak není.
SweetKaleri- Není na to příliš brzo? Trochu se bojím. Až se budeme víc znát.
LexiOi- Chápu. Budeš tu zase někdy? Chtěl bych si s tebou víc psát.
Zítra cukrouši.
SweetKaleri- Jasně. Pa. :-)
Vypnula jsem notebook.
Ještě jsem napsala Leonii.
Leo, máme o tebe strach.
Okamžitě napiš! Kate ;-)Venku začalo pršet a tak jsem se šla osprchovat a pak chtěla jít spát.
V posteli mi ale zazvonil mobil.
Leonii. Pomyslela jsem si.
Ale bylo to neznámé číslo."Jistě by jsi nechtěla, aby tvá fotka ve sprše obletěla facebook, že ne?" Řekl neznámý hlas.
"Kdo volá?" Hlesla jsem.
"Ale notak Kate. Fotil jsem si tě ve sprše. Musím uznat, že jsi hezká."
Stuhla jsem.
"Chceš mě vydírat?" Vyjela jsem.
Ty hajzle!
"Neříkejme tomu vydírání, ale obchod."
"Ty úchyle zatracenej!" Křikla jsem a tak tak zadržovala slzy.
"Klid. Brzy se ozvu. Papapa pusinko." A tipl to.
Co teď budu sakra dělat? Rodiče by mě zabili. Ale co když lže a žádnou fotku nemá?
Vyděšeně jsem se zahrabala pod peřinu a vytočila číslo Ricky."Co je? Už se ti ozvala?" Vypískla Ricky.
"Ne. Ale právě se mi něco hroznýho stalo. Můžeš přijet? Jsem sama doma."
Špitla jsem.Díkybohu že Ricky bydlela tak blízko.
"Ok. Na motorce jsem tam hned." Řekla a položila to.
.......
"Tak co se stalo, Kat?" Ptala se Ricky.
Nádech, výdech.
"Někdo mě vydírá." Začala jsem.
Ricky vykulila oči.
"Někdo mi volal a oslovoval mě pusinko. Říkal, že má mou nahou fotku ve sprše a že pokud neudělám co řekne, zveřejní tu fotku na facebooku." Rozbrečela jsem se."Kat, to je hrozný! Řekl co chce?" Ptala se vyděšená Ricky.
"Nic neřekl. Že se prý brzo zase ozve. Potom to tipl." Sykla jsem.
"Zavoláme tvým rodičům, potom policii." Navrhla Ricky.
"Jenom to ne!" Vykřikla jsem.
"Tak co chceš dělat?"
"Nevím."
.......
Když Ricky odešla, bylo půl jedáncté a hned na to přišel táta s Jonatanem z kina.
Máma byla doktorka a dneska měla zrovinka noční.V noci se mi zdálo o tom vyděračovi.
Volalo mi neznámé číslo. On řekl, že pokud nezabiju svého bratra, tu fotku nezveřejní.
Vzbudila jsem se spocená. Ten sen byl tak živý.Tuhle kapču jsem psala po namáhavé túře v horách. Hvězdičkujte a pište.
:-D
ČTEŠ
New chating (Dokončeno)
Mistero / ThrillerKdyž si Kate založí účet na online chatech, napíše jí neznámý kluk. Začnou si psát. Ale je opravdu tak nevinný? Čím víc se znají, přibývá i zabitých dívek... 7# v kategorii Mystery/Thriller 24. května 3# v kategorii Mystery/thriller 12. května OMG...