Rozdział 8

9 0 0
                                    

Z mojego snu wyrwał mnie dźwięk budzika . Niechętnie wstałam z łóżka i poszłam do garderoby , wybrałam czarną koronkową bielizne a do tego czarne podarte spodnie , biały podkoszulek i czarną bluzę Luck'a . Tak , większość moich ciuchów są zabrane Luck'owi . Po wybraniu ciuchów udałam się do łazienki gdzie wziełam szybki prysznic i zrobiłam makijaż .
Stojąc przed lusterkiem dotknełam swojego policzka na którym wciąż czuje usta bruneta . Wczoraj kiedy Zack wyszedł nie mogłam uwierzyć w to co się stało ,  po tym  zdarzeniu nie mogłam zasnąć , zastanawiałam się dlaczego tak dziwnie się przy nim poczułam , oczywiście dziwnie ale przyjemnie , Zack ma śliczne brązowe oczy . Wczoraj ta chwila z Zack'iem była bardzo intymna , nie wiem czy dla niego też ale mi się to nawet podobało .
Sporzałam jeszcze raz w lustro , założyłam kosmyk włosów za ucho tak jak to wczoraj zrobił Zack i zeszłam do kuchni zabierając ze sobą torbę .

-Luke ? Podrzucił byś mnie do szkoły ?

- Jasne ale zbieraj się bo trzeba już jechać - kiwnełam głową na znak że zrozumiałam , wziełam brzoskwinie z koszyka z owocami a dla Luck'a wziełam jabłko . Założyłam swoje czarne Nike i wyszłam z domu zamykając go na klucz .

* chwilę później *

Wysiadłam z samochodu Luck'a i skierowałam się w stronę szkoły gdzie Mel już powinna na mnie czekać .

-Katie ! - podbiegła do mnie Mel i przytuliła co oczywiście oddałam . Będę musiała jej opowiedzieć co się wczoraj wieczorem wydarzyło .
Z tyłu stał Jack i Zack , obydwoje na mnie patrzyli a ja czułam się dziwnie , oderwałam się od przyjaciółki i przywitałam się z chłopakami .

Zack spojrzał na mnie i się uśmiechnął a ja zalałam się falą rumieńców , kurwa co się ze mną dzieje ?
Zack podszedł do mnie i pocałował mnie w policzek i wyszeptał do ucha ,

-Hej Katie - przeszły mnie przyjemne dreszcze , spojrzałam w stronę Jack'a a w jego oczach dostrzegłam ból , tylko dlaczego ?

Cała ja !!! ❤❤❤😍😘Where stories live. Discover now