Beeeeem čau další čaaaaaaaaaaaast jeeee zdeeeeeee😋 Užijte a zatiiiiiim😗
Pohled Emily-
Po tom co jsem ho přivázala k židli jsem přemýšlela jak to provedu. V hlavě jsem měla fakt moc hodně psychopatické nápady a tak nějak jsem nevěděla jaký si vybrat.
Nakonec jsem se rozhodla že to bude lepší udělat někde v lese pro lepší schování důkazů a že nakonec uskutečním všechny mé vzácné psycho nápady.
Přišla jsem k židli, kde se klepal strachy ten zrádce a vrazila mu jednu tak že omdlel. Přeci jen bude lepší ho odnést bez protestů.
Lehce jsem díky mým schopnostem vzala židli a vyskočila z okna. Tím že byla noc nikoho jsme nepotkali. Vyběhla jsem s ním svázaným na židli hodně hluboko do lesa a tam ho posadila na mýtinku, jak krásné místo na večeři. Postavila jsem tam židli s ním a běžela pro pomůcky. Za necelých 10 vteřin jsem byla zpět i s kleštěmi, nůžky, nožem a dřevěnou tyčí. To bude stačit. Teď už jen počkat až se vzbudí.
Po necelých 15 minutách se začal pomalu probírat. Na levém oku se mu začínal dělat fialový monokl. Usmála jsem se a připravovala si co mu řeknu. Vlastně nic.
"Tak jak si se vyspal? Zatím jsme stačili malý přenos." Řekla jsem a on se kolem sebe vystrašeně rozhlídl. "Co....co se to s tebou stalo Emily? Byla si normální a teď tu přede mnou stojíš s červenýmá očima, s drápy a s jizveným obličejem." "Tohle ale přeci jsem já. Jenom se něco zvrtlo a ze mě je teď tohle a to taky kvůli tobě. Kdyby si mi nezahnul nic takového by se nestalo. Takže za tohle budeš pykat. Rozluč se. Tvoje poslední minuty. Tak sbohem." Zašeptala jsem a vzala do ruky kleště.
Přišla jsem k němu a začala mu pomalu odtrhávat nehet po nehtu. On křičel. Přímo zřval. Já se smála. Z jeho očí vytryskly slzy. Já si to užívala. Teď to bylo obráceně. Tohle byla pomsta. "Tak jaký to je? Jaký to je když to někdo způsobuje bolest a ty se nemůžeš bránit co?" Smála jsem se zatím co jsem odtrhla jeho poslední nehet. Asi vám přijde divný, proč mi ta krev nevadí. Popravdě mě to hrozně láká, ale chuť po pomstě byla větší. Najím se až bude po všem. On si rychlou smrt nezaslouží.
Přešla jsem k jeho puse a silou mu jí otevřela. Bránil se když mu došlo, co chči dělat, ale já byla silnější. Byl to krásný pocit. Být konečně silnější.
Začala jsem mu pro změnu zub po zubu vytrhávat. Tím že zuby trhají tím že umrtví část dásně a on nic umrtveného neměl. Bolelo ho to. Hodně. Pokoušel se zavřít pusu, ale já mu to nedovolila.
Když jsem svoji práci dokončila. Seděl jako tělo bez duše, ale hlavní bylo že pořád žil. Pořád trpěl. A trpět ještě dlouho bude. Z pusy se mu valila krev stejně jako z rukou, na místech, kde měl odtrhané nehty. Teď je řada na další část pomsty.
"Tak jak se cítíš?" Zasmála jsem se. Ano celou dobu co jsem mu odtrhávala nehty a vytrhávala zuby jsem se smála. Bylo to pro mě uspokojující. Nic mi neodpověděl. "Ty nic neřekneš?!" Řekla jsem naštvaně, ale on pořád seděl a nic neříkal. "Tak už teda mluvit nebudeš no." Zasmála jaem se a vzala nůžky.
Přešla jsem opět k němu a zase mu silou otevřela pusu. Vzala jsem svými drápy jeho jazyk a stříhla jednou, dvakrát, třikrát až jsem jeho jazyk přestřihla úplně. Sice se zase vzpíral a to teď bylo opravdu velmi moc, ale naštěstí jsem ho udržela.
"Tak a teď už nepromluvíš." Řekla jsem s úsměvem na tváři a šla si pro dřevěnou tyč. Se kterou jsem přešla k němu.
"Tak sbohem." Zašeptala jsem a začala ho surově mlátit dřevěnou tyčí. Po chvíli jsem přestala. Už ani neměl sílu se bránit. Měl nulovou šanci vyhrát. Byla jsem šťastná. Měla jsem radost, z tohoto šíleně psychopatického činu.
Už jsem jen viděla jak se na mě naposledy podíval s bolestí v očích a potom oči úplně zavřel. Navždy.
Po tomto divadélku jsem se pustila do jeho masa. Jako u jeho "Pipi" jsem vysála všechnu krev do poslední kapky a snědla všechny orgány. Srdce jsem si nechala na konec. To jsem snědla pomalu. Pomalu jsem odtrhávala malé části jeho srdce a dávala si je do pusy. Ano bylo to vynikající.
Když jsem dojedla všechny věci jsem doběhla dát tam u koho jsem je vzala a vrátila se na mýtinu. Jeho tělo jsem tam pohřbila.
Když jsem šla už pomalu ven z lesa někdo mě najednou chytl a zacpal mi pusu rukou. Potom mi k ústům dal nějaký kapesník s látkou která mě usplala.........
Tak a máte to tady, doufám že se vám to líbí😆😁
Sice trochu krátký ale neva no 😂😂😃😅💛 Teri 💛
ČTEŠ
Prokletá
HorrorJmenuju se Emily Marie Screen a do teď jsem žila normální život. A v tom je ten háček, do teď. Neměla jsem tam chodit, neměla jsem se naštvat. Neměla jsem to udělat, ale to všechno jsem udělala. Do smrti toho budu litovat! Teda pokud nějaká smrt př...