Beem čau I am tadyyy a hádejte co taky? Joooo další část 😂😂 o bože měla bych to zkrátit tak užívejte a zatím.....😋
Pohled Emily-
Znova. Znova jsem se probudila, ale teď ne na mé měkké posteli, ale na nějaké tvrdé posteli ke které jsem měla přivázané ruce i nohy.
"Ahoj" řekl něčí hlas. Podívala jsem se čí byl. Byl Rayena. No tak ten mi tu chyběl. Jen sem odvrátila pohled a když jsem si vzpomněla co jsem udělala, usmála jsem se. Ano. Byla jsem spokojená se svou prací.
"Hele teď si budeš hrát na uraženou?" Vyjel po mně. "Tolik jsme toho pro tebe udělali a ty nic. Jenom si odejdeš a když jsem viděl co si udělala tomu klukovi....ty....ne-nejsi normální. Máš v sobě ještě něco, co nemáme my. Ty nejsi Prokletá jen svojí matkou. Musel tě proklít ještě někdo. Někdo díky komu spořádáš i orgány. To nejde. Si. Si mnohem silnější než my a kdyby si nebyla tak to tady a teď říkám že bych ti nedovolil udělat to tomu klukovi." Říkal rozčileně Rayen, ale mě to bylo jedno. Měla jsem hlad. A to jsem asi před 5 hodinami snědla a vypila polovinu člověka. Něco v tom bude.
"Pořád neodpovíš?.............Tak už žádnou pomoc od nás nečekej!" Zařval a práskl za sebou dveřmi. A jak se jako odsud mám dostat? To mě tu budou držet nebo co? Měli by mi dát najíst. Bojím se že sežeru i je.
***
Po dalších 5 hodinách-Mám hlad. Už to nevydržím. Vím vypadá to jako kdybych byla kanibal, ale já už to opravdu nevydržím.
Po 3 hodinách-
Tak dost! Ležím tu 13 hodin a už toho mám dost jediné co je na tomhle věznění dobrý, je to, že se tu dá přemýšlet. Ještě než se mi tohleto stalo jsem měla hrozně ráda creepypasty. Ano chci být taky nečím výjimečná a jiná. Nechci být jako Rayen nebo Kate. I když mám možná něco navíc a jsem silnější chci být i vzhledově nějak jiná.
Provazy byly hrozně silné, ale jak říkám já i Rayen já mám něco navíc. Dostala jsem se z nich a nohy si rozvázala. Šla jsem se podívat do okna přes které byly přehozené mříže. Jsem někde v lese. Nikde nevidím žádné lidi. Ach jo. Já chci jíst!
Pomalu jsem vyšla ze dveří a podívala se jestli nikdo nejde. Nešel. A to mi hrálo do karet. Našla jsem koupelnu. Byl to přecijenom normálně vybavený byt s jednou odlehlou místnosti. Šla jsem do té koupelny, kde jsem našla nůžky. Přestřihla jsem si tváře. Od úst až někam skoro k uším. Neříkám že mě to nebolelo, protože bolelo, ale prostě jsem tak chtěla vypadat. Potom jsem našla jehlu a nit a sešila jsem si to. Díky naší regenerační schopnosti mi krev moc netekla. Na čele jsem si seřízla kůži, a tak vytvořila kříž.
Tak. Perfektní. Líbil se mi můj vzhled. Velmi.
Protože v koupelně bylo okno bez mříží. Vyskočila jsem, běžela a přitom hledala cestu ven z lesa, abych konečně našla nějakého člověka. Potřebovala jsem krev.
Jak tak nad tím přemýšlím. Ještě jsem si nevymymslela jméno. O mně se bude psát. Budou o mě horory. Všichni se mě budou konečně bát.
Budu Hungry Doll Girl........
Tak tady to máte. Trochu kratší část. Líbí?/Nelíbí? 🙏
Teď asi nebudou části tak často. Znáte to. Konec školního roku. Chtěla bych se teď soustředit hlavně na to. Tak tedy části teď minimálně.🙏🙏🤘❤ Teri ❤
ČTEŠ
Prokletá
HorrorJmenuju se Emily Marie Screen a do teď jsem žila normální život. A v tom je ten háček, do teď. Neměla jsem tam chodit, neměla jsem se naštvat. Neměla jsem to udělat, ale to všechno jsem udělala. Do smrti toho budu litovat! Teda pokud nějaká smrt př...