Takže beeem čau jsem tu a tahle část bude spíš taková pocitová takže bude z různých pohledů co si kdo myslí.....
UžívejtePohled Rayena-
Fakt už si myslím, že to Emily přehání. Vím že za to nemůže, ale to je moc. Vždyť už našli i těla co sežrala. Není to normální. Bojím se aby ji nikdo nechytil. Bojím se o ní. Kdyby její matka nebyla tak pomstychtivá, nestalo by se to. Ale to ne, ona jí musí proklít tímhle způsobem i když ví kdo jí proklel před tím.
Pohled doktora z psychiatrické léčebny-
Když jsem zjistil, že utekla, nechápal jsem to. Co je to za stvoření.
Zjistili jsme, že se jmenuje Emily Marie Green a že žádné poruchy neměla. Narozena 13.3. 1994. Její porod byl v pohodě. Normální.
Zaujalo mě ale její oblíbené jídlo, co vypisovali rodiče, když ji dávali do školky. Nejedla česnek, ale měla hrozně ráda maso. Jedla všechno maso. Od vepřového, hovězího nebo třeba kuřecího, až po to jelení. Všechny "druhy" masa. Je to divné.
To co udělala ostatním poblázněným ženám je nechutnost. Jednu z kostí vždycky propíchla připínáčkem a pod všechny mrtvoly napsala krví Hungry Doll Girl..Udivuje mě, že to nikdo neslysel. Bojím se, na koho zaútočí příště. Kde ji máme uvěznit, když by utekla i z vězení, které by mělo deset zdí za sebou. Nevím nic, ale já na vše přijdu.
Pohled Emilyiny nejlepší kamarádky-
Jsem z toho všeho hrozně rozrušená a celý den nedělám nic jiného, než koukám na televizi a zjišťuji něco o Emily.
Do telefonu mi řekla něco jako že jí proklela matka.
Zkoušela jsem něco vyhledat na internetu a vyjel mi tam jeden článek, ve kterém se psalo, že když jste prokleti matkou nebo jakýmkoli jiným členem rodiny a ten je čarodějnice nebo vlkodlak je to dítě prokleté a pije krev, to je u čarodějnic a nebo žere maso, to je u vlkodlaků.
Jsem si jistá že Thomase a ostatní zabila ona. Byli to totiž lidé, co jí nějak ublížili.
Jen mi moc nejde do sebe proč sežere vždy všechno maso a vypije krev. Znamenalo by to že je obojí a to se tam nepsalo. Navíc proklela jí matka, to vím určitě.
I když, jak nad tím přemýšlím. Když se narodila, její rodiče měli spor s jejím strýcem. Choval se pořád tak divně a měl tak divně oči. Kdyby se na vás ty oči při spánku dívaly, probudili by jste se. Tak byly pronikavé. Možná že on byl vlkodlak a matka čarodějnice. Prokleli ji oba dva a ona je teď obojí.
Doufám jen že nazaútočí na mě.
Pohled Emily-
Zrovna sedím u mě na posteli, vymýšlím plán jak se lépe skrýt a hlavně kde a cucám u toho nehty co jsem si odloupla u mých obětí.
Nevím jak se dobře úkryt. Jedině přejít do jiného státu, ale tam by nebyli ti co chci potrestat.
Hlavně musím rychle a brzo zmizet......
Tak tohle bylo o pocitech druhých
Líbí/nelíbí?
Nevím jestli vyjde část ještě tento týden nebo až za tři týdny. V sobotu totiž odjíždím na tábor. Na 14 dní samozřejmě
Nejsou tam dovolené mobily takže tak.
Děkuji za podporu a čjau🙏 Teri 🙏
ČTEŠ
Prokletá
HorrorJmenuju se Emily Marie Screen a do teď jsem žila normální život. A v tom je ten háček, do teď. Neměla jsem tam chodit, neměla jsem se naštvat. Neměla jsem to udělat, ale to všechno jsem udělala. Do smrti toho budu litovat! Teda pokud nějaká smrt př...