9

28 4 0
                                    

Beeem čau tak tu je další část tududududuuuuu joujoujoujouuuuuu oujeeee meen užívejte a zatím👉......

Pohled Emily-

Probudila jsem se opět na posteli. Vypadala normálně, ale byla hrozně tvrdá.

Rozhlédla jsem se po "pokoji" a uviděla mříže.

Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. Ne. To nemůže být pravda. Oni mě chytili?! Sakra! Mám hlad!

"Číslo 73! Probudila se! Rychle nasadit svírací kazajku!" Začal někdo křičet. Wut? To fakt nepochopím o co jim jde? No oukej tak jsem někoho trochu vykuchala no.

Rychle sem přiběhli nějací dva chlapy podobní obřím gorilám. Jeden mě chytil a druhý začal navlékat kazajku. Vzpírala jsem se ale nešlo to. Byli silní. Svírací kazajka byla nějak moc pevná.

Odvlekli mě do nějaké místnosti s jednou židlí na které byli velmi silné provazy. Nějak jsem se nepolekala. Sem dost silná na to abych to přetrhla. Problém ale byla ta kazajka.

Přivázali mi jen nohy a svírací kazajku nechali utáhnutou. Ty dvě gorily u mě pořád stáli. Měla jsem fakt velkou chuť jim jednu vrazit a pak si je hezky vykuchat.

Přistoupil ke mně nějaký muž s bílým pláštěm. "Jak se jmenuješ?" Zeptal se. Neodpověděla jsem. "Neumíš mluvit?" Řekl po chvíli ticha. "Pusťte mě! A hned!" Zakřičela jsem. "To ale nepůjde!" Zvýšil trochu hlas. "Ty nejsi člověk. Jsi stvůra!" Teď už křičel. "Co jsi zač?!" Já opět neodpověděla. "Dejte jí zpátky. Snad z hladu bude něco mluvit. Jo a nechejte jí tu kazajku." Řekl těm chlapům a ty mě začali odtahávat pryč. Zacházeli ke mně jako ke kusu hadru. Když jsme došli do toho vězení, kde jsem byla před tím hodili mě na zem, zamkli a odešli.

Tak to teda ne chlapci. Ke mně se nikdo nebude chovat jako ke kusu hadru! Neměli by zapomínat kdo já jsem. Já jim ještě ukážu kdo je tu kus hadru. Jsem přeci Hungry Doll Girl a s tou si nikdo zahrávat nebude!

Roztrhala jsem tu hroznou kazajku a připravovala si svůj plán, který všechny setře ze stolu.

***

Za ty čtyři hodiny co uběhly jsem vymyslela plán a pořádně si zaposilovala. No co bude to potřeba. Tak jdu na To!..

Přistoupila jsem ke zdi a začala do ní surově bít. Byla noc takže tu bylo málo lidí. Za chvíli jsem zeď úplně prorazila a ocitla jsem se v druhém pokoji. Dotyčný blázen spal. Divné mělo by ho to probudit, ale možná dostal něco na spaní jinak by tu tolik bláznů nespalo. Popadla jsem ho a začala ho škrtit. Sice se probral, ale už bylo pozdě. Dovlekla jsem do zpátky ke mně a tam utrhla kousek kazajky. Jak jsem říkala, byla to jiná  než se používá normálně. Asi jsem jiný typ.

Udělala jsem smyčku a pověsila jsem tu ženskou, co tu byl taky zavřený.

***

Udělala jsem to ještě s dalšími šesti a zjistila, že to jsou jen ženy. Asi to tu mají na oddělení- ženy a muži. No nevadí maso jako maso. Nebo taky krev jako krev, tak co.

 Nebo taky krev jako krev, tak co

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všechny byly divně oblečené. No nevadí. Jednu po druhé jsem si vychutnala ostatně jako vždy.

Zůstali vyset jen jejich kostry obalené svalstvem. Teda srdce neměli taky. To je jedna z nejlepších částí těla k jídlu.

Tady jsem využila dlouhých nehtů a odtrhla jim je. To bude mňamka. Ty si ale sním až tu nebudu.

Vytrhla jsem ty mříže a rozbila okno. Byla jsem zase volná, teda skoro. Ještě ten plot. Sakra, byla v něm elektřina. Ale co. Nevadí.

Svými drápy jsem rozřízla plot a doběhla do lesa, co tu byl nejblíž.....

Tadadadadaaaaaa pokračování příště
Líbí/nelíbí?
Doufám že líbí😌🙏❤

🙏 Teri 🙏

ProkletáKde žijí příběhy. Začni objevovat