8

38 5 4
                                    

Takže beeeem jsem tadyyyyyyyy oujeeee🙏🙏

doufám že se vám bude líbit a užívejteeeeee🙏

pohled Emily-

Byla jsem celkem vystrašená. Jak? Jak sakra mohli najít tělo? Byli zrovna na tom místě. Asi se přesunu hlouběji do lesa.

A vlastně koho si naplánuji na dnešek? Musím pít. Jinak to nevydržím. Ale jak to udělat. Měla bych zabít tu ženskou co to našla. Ale ne! To nesmím, jinak by mě chytili a to nesmím dopustit. Nemám ráda rozhodování, ale už asi vím koho. Kapitánku roztleskávaček. Já ji tak moc nesnášela. Vyhodila mě. Chodila jsem na roztleskávání a dokonce byla chvíli i kapitánka, ale ona donutila ředitele, aby dal jí jako kapitánku. Potom mě vyhodila. Bez důvodu. Jo asi si říkáte že jsem měla hodně špatný život, ale jistě že ne. Měla jsem život prostě v pohodě. Měůa jsem kamarády, ale i nepřátele.

Celý den jsem strávila doma. Dívala jsem se na televizi, četla si mé creepypasty a všechno vypadalo v pohodě. Ale nebylo. Pořád jsem to byla já. Ani červené oči jsem už neměla. Byly jen černé. Byla jsem proměněna v hladovou bestii. Byla jsem proměněna v proměnu, ze které se asi nedostanu ani na tu lepší stránku. Ani na ten lepší vzhled. Červené oči, jizvy, malé špičáky. sice ty jizvy jsou i teď, ale jsou mnohem více vidět. 

Když jsem se probudila z mého přemýšlecího tranzu, podívala jsem se na hodiny. Oooooo. Bylo už 11:47 v noci. a to ještě před chvílí bylo 10:10. Zajímavé.

Tentokrát jsem vyšla normálními dveřmi a vyběhla jsem do tmy, která mě s radostí pohltila, stejně jako já ji.

Opět jsem doběhla k jejímu domu. Zase jsem vyskočila na balkon. Panebože. Proč mají všichni balkony? Potom se k nim dostane někdo, koho by nechtěli nikdy vidět. Ano, jsem  to já. a to že mi ulehčují práci je jejich chyba.

Když jsem s tou...........doběhla na mé místo, skontrolovala jsem jestli tu nikdo není. Nebyl. Výborně nebudu muset vyměňovat místo dnes. Posadila jsem jí na židli a přivázala jako ostatní. Jenom aby jste si nemysleli, že jsem někde na kraji lesa u parku. Ne Nebojte. Nejsem. Jsem už teď celken dost hluboko v lese a proto nechápu, jak mohli najít tělo. No tak jdeme na to! 

Vzala jsem mé oblíbené připínáčky a přešla k ní. Celou dobu brečela a vzpírala se, a to jenom když jsem jí přivazovala. Už před tím jsem jí pro jistotu zacpala pusu.

Pomalu jsem vzala kus její tváře a byla fascinovaná připínáčky. Propíchla jsem kouskek kůže, projela tváří, s dalším propíchnutím druhé tváře jsem připínáček připnula. Zase po chvíli jich měla na obličeji a teď i rukou asi 50. Celou dobu se vzpírala a snažila se křičet, ale to za chvíli přestala, protože jí bolel každý pohyb hlavou, obličejem i rukama. Tak a jde se jíst. Pomalu jse vzala jeden připínáček na ruce a trhla. Zařvala. Kůži na připínáčku jsem sundala a dala si jí do pusy. Taková dobrota. "Doufám že si se nenavoněla. Nechci mít hnusnou večeři." řekla jsem a strhla další připínáček.

No  a takhle to pokračovalo i s obličejem. Potom jsem ji zaousla a snědla to oco vždy, orgány a vypila krev. Zakopala jsem tělo a pomalu šla pryč, když jsem najednou ucítila velkou ránu na spánku. Zase. Zase jen tma...........

Tak a máte to tu

Líbí/nelíbí

Děkuji všem co toto čtou.

Teri

ProkletáKde žijí příběhy. Začni objevovat