Tatlı asi mafyacılarım bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın. Sizi çok kulanıcam yanlış yazımlarım için şimdiden özür dilerim iyi okumalar multi mediada nergisin huzur yeri var. ne size ateş dediğimde kamp ateşi filanmı sandınız. Tabiki hayır nergisin kendine ait yanardağı var;)
Zeynep
Artık hastaneye sürdüm. O arada telefonuma 2 mesaj geldi. Mesajlara baktığımda şok oldum bu imkansız. Biri berkten biri ise bu olabilirmi
"Anne" yola bakmadığım için az kalmıştıki kaza yapayım hemen kenara çektim ve mesajları okudum
Gönderen:zekikopat
Kızım çok geç kaldın. Doktorlar bizimkiler hakında bilgi verecek hemen gel. Bu arada ben pelin.
Gönderen:özlemim
Daha çok şaşırmaya hazır ol kızım . Zamanı gelince size herşeyi anlatıcam. Bide sizi öldürmek isteyenleri. Kendinizi mukayet olun. Dikkatli olun ve sevdiklerinizi koruyun.
Ağzım resmen açık kaldı. Ama bizim annelerimiz,babalarımız,kardeşlerimiz onlar öldü. Gözyaşlarımı sildim. Son gaz hastaneye sürdüm. Bunu bize yapanı bulup sikmeyen en adi şerefsizdir. (Yazar:lan küfür yok. Büyük yemin etme . Belki ölürsünüz nerden biliyon.
Zeynep:yok yazarcım sen bize kıyamasın, hem okuyculara ayıp oluyor. Bıraktı okusunlar dimi.
Yazar:lan dua edin tatlı okuycularıma kıyamıyorum. Yoksa hepiniz ölmüştünüz.
Zeynep:büyüksün abla) neyse yazarcımıda haletigimize göre nerde kaldık? Ha buldum. Hemen telefonu alıp kızları aradım.Nergis aranıyor.....
"Ula nerdesin modacı"
"İnanmiycagıniz şeyler oldu."
"Ne oldu la?"
"Gelince anlatırım." Nergisin konuşmasına izin vermeden kapatım. Eminim daha sonra yüzüne kapattığım için beni gebertecek neyse. Hemen hastaneye koştum artık bu salak ayaklar beni taşıyamiyınca kendimi yerde buldum sonra karanlık
*********
Ayıldıgımda ilk gün bize ödünç verdikleri hasta odasındaydım. Kızlar başımda toplanmıştı.
"Lan zeyno niye kendine dikkat etmiyorsun?(pelin)"
"Vala ödüm b..(yazar:sus la) ödüm boğazıma karıştı. (Nergis) " bizim kızlar hafif kıkırdadı. Tabi bende anırdım. Kızlar bana çiftçi görmüş masum uzaylı gibi baktılar. Biz bu yazardan kurtulmalıyız. Bence öldürelim. Ben böyle düsünurken;
"Tamam lan yeter eglendi güldükte zeynep niye bayıldı. Hala o konu var . (Peri)"
"Dogru biz onu unutuk (pelin)" etrafa baktımda sevgi nerde?
"Sevgi nerde?"
"Adamlardan 2 tanesi ile bize birşey almak için ciktılarda sen bize olayı anlatmaya başla.(peri)"
"Kızlar nerden başliycam bilmiyorum ama sözümü kesmeden dinleyin. Ve kafama vurmayın nergiscim. Çünkü nedenlerim var." Tamam anlamında başlarını saladılar. Ve bende bütün herşeyi anlatım, ağızları açık bir şekilde dinliyorlardı. Konuşmami bitirip derin bir nefes aldım.
"Ya bu biraz saçma değilmi?(pelin)"
"Aynen annelimiz öldü. Bu kimse biz ve sevdiklerimizle dalga geçiyor. Ama ben onu bulunca yok edicem.(nergis) " kızlarla bu işi düşünüp durduk.
"Ya kızlar erkeklere ne olacak? Ne zaman gözlerini açacaklar? Bu acı çok fazla dayanılmaz.(nergis)"
"Nergis bence huzur yerine git.(peri)"
"Olmaz sıra sendeydi.(nergis)"
"Ben sonrada gidebilirim ama senin şuan çok ihtiyacın var huzura. Hadi git.(peri)" nergis hepimize sarılıp annahtarı arabasının anahtarını alıp hastaneden çıktı. Bizde bizimkilerin kapılarının önüne doğru yol aldık .
Nergis
Arabam ile hastaneden çıkıp huzur yerime sürdüm. Evet egolanmak gibi olmasın kendi yanardağım var. o gün huzur yerimi size ateş yerler demiştik. Belki bazılarımız yanlış anlamıs ama neyse arabayı huzur yerime getirip park ettim. (Mediada) köşeye oturup o lavın akışını izledim. Bu bana çok huzur veriyor. Ayağa kalktım ve yanardağ gibi püskurdüm.
"BU SİKTİGİMİN DÜNYASINDA NEDEN HEP BİZ SEVDIKLERIMİZİ KAYBEDİYORUZ? NIYE HEP BİZİM CANIMIZ YANIYOR? NEDEN HEP BİZ ÖLUMLE KARŞI KARŞIYA GELIYORUZ ? NEDEN? NİYE?" Bağırıp çağırırken arkamda birinin elini hisettim . Arkamı döndüm.
"Nergis bu üsle burda gezme yanarsın al bunları.(srvgi)"
"Sağol sevgi " Sevgi hafif bu tebesum edip gitti. Ben ve bu volkan yine tek kaldık. Lava oturup ağladım. (Fesatlik yok yanına oturdum lavın) çok ağladım. O kadar agladimki sanki lav artık akmıyordu. Üstümü düzelttim. Tam gireceken yine arkamda bi el yine sevgidir dedim.
"Sevgi yine ne oldu?" Arkadan silahın ayarlanma sesi geldi. Dur daka la silah sesimi tam arkamı döneceken mesaj geldi. Mesaja bakmadan arkamı dönüm. Yüzü gözükmüyordu. Bi elinde silah diger elinde telefon vardı. Dur la telefonmu dedim ben? Hemen telefonu açtım
Gönderen: bilinmeyen numara
Bakalım şimdi ne b*k yiyceksin küfürler krailçesi?
🌟🌟Bölüm sonu 🌟🌟
Bu bölüm bu kadar inşallah begenirsiniz yeni bölümde görüşmek dileğiyle.
1)bölüm nasıl olmuş?
2)sizce nergise silah tutan kim?
3)zeynebe o mesaji atan ki m?
4) sizce daha neler olacak?
5) ölen olacakmı?
6)zeynebe mesaj atan neden annenizim dedi?
7)zeynebin annesinin telefonu hala nasıl aktif?
Takipte kalın yorum ve votelerinizi unutmayın tatlı asi mafyacılarım iyi tatlı asi mutluluklar ❣❣❣
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi kızlar çetesi ve yakışıklı mafyalar (Akç Ve Ym1)
Teen Fiction(İlk kitabım olduğu için fazla amatörce olmuş olabilir, sizden tek istediğim ufakta olsa saygı) Aile intikamı isteyen 4 asi kızımız peri pelin zeynep nergis başlarına; 4 yakışıklı mafya olan poyraz rüzgar kuzey ve berki bela etiklerini bilmiyorlardı...