(Mediada zeynep var)
Ufak hatırlatma
Ben kararım ailem" dedim kapıya yöneldim. Sadece kulpu acmalıyım. Ve sonrada ailem ama niye bu kulpu açmak istemiyorum?
**
PeriBu kapıyı istiyorum ama ayaklarım beni götürmüyor sanki kalbim bu kapıyı istemiyor. Beyaz kapı ailemin yanına siyah kapı onların yanına ya peki sarı kapıda ne var ? Galiba sarı kapıyı seçicem evet evet kesinlikle sarı kapıyı seçicem. Ayaklarımı sarı kapıya yöneltim ve kapının kulpunu açtım.
Poyraz
"Hayır lan yapma lan bunu bırakma beni nefesim" işte gidiyor bizi bırakıyor ve ben birşey yapamıyorum.
"Kalbi geri gelmiyor (d)"
"Hayır lan gelecek hadi peri sen yaparsın hadi lan ölme (pelin)"
"BIRAKMA LAN BIZI SÖZ VERDIN LAN BU SİKTIGIMIN DÜNYASINDA BIRAKMA LAN BİZİ (nergis)"
"Birşey yapın lan kurtarın onu (zeynep)"
"Malesef o gitti. fişi çekin(d)" o alet hala dıttttttttt diyordu artık biliyorum o nefesini bıraktı. Umudu kestik o şerefsiz doktor fişi çenuyordu.
"Dıtttttttttttt dıt dıt dıt dıt dıt " lan bırakmadı bizi lan geri geldi.
"Oh ablam bizi bırakmadı.(a)"
"Aynen kurtuldu. Bakın artık üzülmeyin (berk)"
"Aynen bak yenge iyleşicek. (r)" kızlar ona 'Anlamadım' şeklinde bakarken ali denen çocuk anlamışki kıkırdadı. Rüzgarın ensesine bir saplak yapıştırdım.
"Hastayı yoğun bakımına alıyoruz.(d)"
"Doktor ne zaman hastayı görebilirmiyiz. (Kuzey)"
"Aynen ne zaman görebiliriz"
"Yoğun bakımına aldığımızda hepiniz 10 dakika görüp çıkmalısınız.(d)"
"Tamam " periyi sedyede yoğun bakımına görünüyorlardı.
"Eee ilk kim giriyor? Biz pek ne diyebiliriz bilmiyorum ama doktor tanıdıklarından kim varsa onla konuşsun belki geri döner diyor. (Berk)"
"İlk ben girmek istiyorum (sevgi)"
"Tamam. O zaman ilk sevgi 2.zeynep 3.Nergis 4.Pelin 5.ali 6.rüzgar 7.berk 8.kuzey son olarak ben giricem"
"Neden sen 6. Olarak girmiyorsun (r)"
"Çünkü böyle ıstiyorum son olarak ben giricem "
"Tamam (hepsi birlikte)"
İçeri girdiklerinde konuşmaları
Sevgi: yengem bak abim çok üzülüyor uyan
Zeynep: Peri hadi bak dışarıda seni bekliyorlar
Pelin: kalk lan bak basımizda kimse yok sensiz ne yapacağız
Nergis: bak hala yatıyor. Kalkmasan bu sefer 1 bardak değil bir bidon suyu kafandan aşağı dökerim.
Ali: abla sensiz buraların tadı tuzu yok kalk artık.
Rüzgar: sen artık yengemizsin kalkta şu poyraz mutlu olsun
Berk: pek o kadar birbirimizi tanımıyoruz. Ama poyrazin bakışlarını gördüm. Sana aşık kalkta onu artık böyle görmiyelim.
Kuzey: senin için asi inatçı aklına koyduğunu yapar diyorlar. Eee o zaman niye aklına koyup hayata geri dönmüyon
~~~konuşmalar bu kadar~~~~
Hepsi tek tek girdi. Sıra bende ama ben girip ne diycem ne konuşacam. Derin bir nefes aldım ve yoğun bakımının kapısından içeri girdim.
Peri
Sarı kapıdan içeri girdigimde çok güzel bir bahçe vardı. Bahçenin icinde küçük bir kız ona yaklaştım ama birdakika bu benim küçüklügüm? Ona doğru yaklaştım.
"Aileni o kadar çokmu geri istiyorsun? (P. Küçüklüğü)"
"Evet herşeyden çok "
"Sevdiğin insanlardan bilemi? (P. Küçüklüğü)"
"-----" sustum buna nasıl cevap verebilirimki? Onları bırakmak istemiyorum ama başka ne yapabilirimki? Bir anda küçüklüğümün elinde bir küre oluştu.
"Gel ve sevdiğin insanlara bak. Bak senin için nasıl acı çekiyorlar. (P. Küçüklüğü)" hepsini gördüm agliyorlar perişan olmuşlar. Mafyalarda benim için beklemişler hepsi ağlamış harap olmuşlardı.
"Şimdi sana bir şans veriyorum. Ya bu siyah kapıya gidersin yada bu sarı kapıdan çıkarsın seçimin nedir? (P. Küçüklüğü)" ilk defa kendimden gıcık aldım ilkdefa ama ben kararımı verdim.
"Siyah kapı" kafası ile onaylayıp beni siyah kapıya fırlattı. Hertaraf kapalıydı ve ben konuşamıyordum. Bi kapı sesi duydum. Galiba başardım hastanedeyim ama konuşamadığım ve gözlerimi açamadıgım için sadece bekledim ayak sesleri yaklaştı ve yanımda bir çöküntü hisettim. Sonra ise sesler bu sesler poyraza aiti elimi tutmuştu. Bende konuşmasını dinledim.
"Peri nefesini bırakmiycan demi ? sen asi kız peri beni NEFESİZ bırakmiycan demi? Her kalbin durduğunda benim nefesin kesiliyor. Ben annem ve sevgiden sonra ilk defa bir kıza önem verdim. Peri soğuk ben sana galiba AŞIK OLDUM" bunları duymak beni sevindirdi.
Poyraz
Periye itiraf ettim ona aşık oldugumu söyledim. Yaptım lan kalbimi dinledim. Yanagını öptüm. Tam kapıdan çıkacaken
"B-ben-bende sana öhö öhö aşı-aşı-aşığım "
"Peri?"
Aşk öyle güçlü birşeydirki ;ne daglar ne denizler aşmıştır. öyle güzel ve güçlüdürki , bazen sevdiğin insan için ölümü bile göze alırsın . İşte aşk budur gelecek ve geçmiste ölümde ve hayata birbirini bırakmamaktır.
♡♡♡bölüm sonu♡♡♡
Bu bölüm bu kadar inşallah begenirsiniz evet aşkın çabası boşa kalmadı. Ama bu demek degildir asi kizlar ve mafyalardan başkalarına zarar gelmiycek . Alide sevgiyi isteyecek yani daha heycan çok var inşallah herkesin teog uda iyi geçmiştir. Yeni bölümünde görüşmek dileğiyle.
Vote☆+yorum□
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi kızlar çetesi ve yakışıklı mafyalar (Akç Ve Ym1)
Genç Kurgu(İlk kitabım olduğu için fazla amatörce olmuş olabilir, sizden tek istediğim ufakta olsa saygı) Aile intikamı isteyen 4 asi kızımız peri pelin zeynep nergis başlarına; 4 yakışıklı mafya olan poyraz rüzgar kuzey ve berki bela etiklerini bilmiyorlardı...