Tatlı asi mafyacılarım bölüm yazmakta biraz zorlanıyorum. Aklıma fazla fikir gelmiyor bu yüzden bu bölüm geç geldi . İnşallah beğenirsiniz yazım yanlışlarım olursa şimdiden özür dilerim iyi okumalar multi mediada jungkook var.
Ufak hatırlatma
Eee selin size herşeyi anlatmış. Ama siz bize hala inanmıyormysunuz?(per)" ne diyebilrdiki? Diyemeyiz!! Tam konuşacaken silah sesleri duyduk. Yoksa onlarmı....Periden devam
Silah sesleri ile hemen harekete geçtik. Kimdiki bunlar? Acaba polismi? Ama onların bizi bu zamana kadar bulması imkansız. Lanet olsun hayatımiz eskiden daha az maceralıydı çünkü o zaman sadece asi kızlar çetesiydik ama şimdi ayrıca mafyaların karıları ve dağılmış ailesini toplayan kişilerde olduk. Gerçekten bazen kader bize öyle şeyler yaşatırki farkına bile varmayız . Pencereleri kırıp ateş edebileceğimiz alanlar haline getirdik ve çatışmaya başladık. Bts yere yatı çünkü buraya gelmeden önce silahlarını almıştık ve şimdi savunmasızlardı. Annem ve selinde yere yattı. Catışma devam ediyordu.
"Peri bts de bize yardım etsin (p)"
"Aynen (n)" onlari onayladım. Selin yanıma geldi.
"Ayne ayjın çayışagına eyin çayışsın(sel)"
"Selin şuraki kutuyu göruyormusun (sev)"
"Eyvet (sel)"
"O kutudaki silahları bts ye dağıt (n)"
"Taymam(sel)" selin küçük olmanın avantajını kulanarak siyah kutuya ileledi ve kutudaki silahları bts ye verdi. Çatışma tüm hızı ile devam ederken burdan çıkmamız gerektiğini anladım.
"Herkes arkadan çıkıyoruz " hepimiz arka kapıdan çıkmaya başladık. Tam hepimiz çıkmıştıki.... bi dakika sevgi!? sevgi nerde?
"Sevgi nerde?(a)"
"Bilmiyoruz" arkadan ayak sesleri gelince o tarafa baktık. Bi adam elinde bir silah ve selinin kafasına dayalı
"Ya bts yi bize teslim edersiniz yada bu kız ölür **"
"Sevgiyi birak lan"
"Karar sizin**" nasıl karar vereceğiz? Olmaz yapamayız. Bts yi veremeyiz. Sevgiyide kurtarmalıyız.
"Hadi sizi bekliyorum**" tam cevap vereceken adamin arkasından bir kız sesi duyuldu. Bu selin!!! Ama elindeki silah ne onun!?
"Şöye yapaylım seyni öydüymemem iyçin o şiyahı iyndiy (sel)"
"Senmi beni vurucan. Hahaha küçük **"
"Peyki (sel)" selin tetiyi çekti ve adam nakavt. Ya selin iyiki varsın be kızım,selin adama bir tekme attı. Ve 2 el daha ateş etti.
"Şeyefşıj aydi piyç (sel)" oha kızim küfür etti. Ayıp günah ya
-mal sizde küfür ediyonuz.
Rabia sen gıcıkmısın?
-yok rabiayım
Öğk. Rabia defol, hem selin daha küçük. Böyle küfür edemez.
-eee ne yapalım!? Genlerden kaynaklı bu
Rabiayi boğup öldürdükten sonra işte tekrar gerçek dünya
"Yanlız bu ufaklık git gide gide bize benziyo (r)"
"Aynen (p)" sevgi hemen seline sarıldı.
"Teşekkür ederim selin.(sev)"
"Öynemyi deyil haya (sel)" bts ye döndüm. Bize şaşkın şekilde bakıyorlar.
"Neoldu!?"
"Siz galiba bizim gerçekten gerçek ailemisiniz(j-hope)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi kızlar çetesi ve yakışıklı mafyalar (Akç Ve Ym1)
Novela Juvenil(İlk kitabım olduğu için fazla amatörce olmuş olabilir, sizden tek istediğim ufakta olsa saygı) Aile intikamı isteyen 4 asi kızımız peri pelin zeynep nergis başlarına; 4 yakışıklı mafya olan poyraz rüzgar kuzey ve berki bela etiklerini bilmiyorlardı...