Tatlı asi mafyacılarım bölümler biraz geç gelebilir bu yüzden şimdiden özür dilerim. Ama 2 kitap yazıyorum. Beni anlatacağınızı umuyorum. Bu bölüm doğru tahmin etiği için lara9513 itilaf ediyorum. Yazım yanlışlarım olursa şimdiden özür dilerim iyi okumalar.
Poyraz
"Ne oldu doktor. Tesler ne diyor!?(n)"
"Teslere göre(**)" bu doktorlar niye sürekli susuyor. Bu siktiğimin hastanesinde neden kimse birşey söylemiyor. Gerçekten yoruldum. Bıktım.
"Konuşsana doktor.(r)"
"Perinin nesi var doktor (b,k)"
"O teslerde ne yazıyor ?(z)"
"Lütfen biraz sakin olun. Peri hanımın teslerine baktık. Malesef peri hanım hamileymiş ama bebeğini kaybetti. Başınız sağolsun. Poyraz bey peri hanımıda kaybetmeden ametiyatı gerçekleştirmeliyiz. Peri 2 ameliyata hazırlıyorsuz. Bilginize(**)" Doktor yanımdan uzaklaşırken sadece baka kaldım. Olamaz ya küçük bir can daha dünyaya gelmeden öldü. Kim bilir onununla selin oyunlar oyniycaktı. Silah dersi alacaklardı. Ama olmadı işte; öldü. Ama buna kim sebep olduysa onu bulucam ve o zaman elimden çekicekleri var. Ben poyrazsam onlara bunu ödeticem. Canımızı yakanı bulup onun gelmişini geçmişini si.... sözümü devam etiremedim, çünkü peri önümden geçti. O güzel saçları yıpranmış, güzel dudakları solmuş, elleri beyazlaşmış ve o güzel gözlerini açıp bana gülümsemiyor. O şuan heykel gibi o sedyede yatıyor. o benim sevgi dolu , cesur , tatlı perim değil; o şuan makinelere bağlı peri. Yanımdan götürdüler o ameliyathane yazısına. Artık dayanamadım. Dizlerimin üstüne çöktüm. Ne tarif edilemez bir acı. Nasıl bir kader. Neden sürekli bizim canımız yanıyor. Selin o küçük bedenini bana sardı. Ve ağladı, benim peri gibi kokan kızım o güzeler güzeli tatlı selin ağlıyor .
"Ba-bayba ×hıçkırık× aynen o o
iy-iylesecekmi beyn ×hıçkırık× oynsuz yapamam (sel)" hadi bakalım poyraz efendi cevap ver bakalım kızına. Ona diycem?? Annen ölebilirmi diycem? Gerçekten büyük bir boşluğun içinde ilerliyorum.Periden
Gözlerimi açtığımda beyaz bir yerdeydim, Bembeyaz bir yer. Ama 2 yol ayrımı var. Bunların birinde çiçekler, bahçeler, nehirler varken biri sade siyah. Herkes olsa 1. Yolu seçerdi ama benim; kocam,kızım,kızlar,erkekler,erkek kardeşler, annem hepsi o siyah yerde ve ben ne kadar bağırsamda onlar o siyah yolu terketmiyor. Niye o siyah yol? Beyaz varken neden siyah.
Jungkook
Daha yeni kavuştuk ailemize. Ama şimdi ailemizden biri şu lanet kapının arkasında. Hani Biri gelir ve gülümsemesiyle tüm dertlerini unutturur. Sonrasındaysa senin tek derdin onun gülümsemediği anlar olur. İşte şuan tamda onu yaşıyoruz. Ailemiz olunca dertler bitti sandık ama bu sefer ailemizin en ufak yarası bizim sıkıntımız oldu. Ne yapıcagız ? İnanın hiçbir fikrim yok. Okuycular söylesenize; peri ablam ölurse o küçük kızına ne diyeceğiz? Ne cevap vereceğiz? Onu yeni bulduk erken kaybediyoruz. Ameliyathane kapısı açıldı doktor çıkıyor oh sonunda . Biri biraz daha birşey söylemeseydi burda ölücektik. Umarım iyi birşeyler söyler yoksa onu öldürmekten çekinmeyiz.
Poyraz
O doktor bana kötü bir haber daha verirse bu sefer onu geberticem. Bana bir KÖTÜ haber daha verirse onu yok edecem . Bu saaten sonra Anladım ki aşk; her iki tarafı da mağdur eden, yürekte izinsiz gösteri yapan mutluluk karşıtı bir eylem.
"Doktor ablam nasıl? (Jimin)"
"Peri hanımın ameliyatı başarılı geçti. Kuruşunu aldık . Ama hala hayatitehlikesi sürüyor. O yüzden yoğun bakımında kalmak zorunda. Uyanması allahın taktiri. Belki bugün, belki 5 günsonra, belki hiç uyanmaz. Orayı zaman gösterecek sizin artık tek yapabileceginiz şey dua etmek ve allahtan yardım dilemek. Geçmiş olsun (**)"
"Ya peki doktor görebilirmiyiz?(j-hope)"
"Malesef (**)"
"Neden (jin)"
"Çünkü ameliyat onu çok yordu, Dinlenmesi lazım. Aksi takdirde şok geçirebilir.(**)"
"Ya peki ne zaman görbiliriz (suga)" ya biz ne kadar kalabalık bir aileyiz. Çok güzel, hep birbirimize destek oluyoruz. Bizim ailemiz çok değerli.
"Malesef 24 saat boyunca gözlem altında kalmalı. Bir sorun olmasa, 24 saat sonra görebilirsiniz. Tekrardan geçmiş olsun(**)" doktor yanımızdan uzaklaştı. Peride yoğun bakımına alındı. Yine o yoğun bakımının penceresinden ona bakıyorum.
Buradan sonrasını en acıklı şarkınızla dinleyin.
Canım çok yaniyor. Kalbim acıyor, ona dokunamiyorum, onu öpemiyorum. O makinalar ona bağlı ve ben birşey yapamıyorum. Kalbim dayanmıyor olmuyor. Hep nefesim derim ama nefesim bana cevap vermiyor. Canım çok yaniyor her saniye her dakika dahada. Ah peri Sen bir şey söylemeden gidersin değil mi? Hem de öyle bir gidersin ki; bırak yaşamayı insanın nefes alması bile yarım kalır.
Makinadan garip sesler geliyor. Ne olyor lan. Yinemi kaybedicem.
"Doktor çağırın ablama birşey oluyor (a)" doktorlar içeri girdi.
"Lütfen kutarın onu (z)" Gözlerim durmuyor, göz yaşlarım aglamaktan kuruyor. Ah peri:
Seni sevdim! Bütün korkularımdan sıyrılarak sevdim, Bütün çaresizliklerimi elimin tersiyle iterek sevdim, Kimliğimi ayaklar altına sererek sana geldim. Ama sen, kimliğimi hiç sayarak beni terk ediyorsun.
Bu bölüm bu kadar inşallah begenirsiniz. Yeni bölümünde görüşmek üzere tatlı asi mafyacılarım. Hepinizi seviyorum. Diğer kitabımada göz atarsanız sevinirim💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asi kızlar çetesi ve yakışıklı mafyalar (Akç Ve Ym1)
Genç Kurgu(İlk kitabım olduğu için fazla amatörce olmuş olabilir, sizden tek istediğim ufakta olsa saygı) Aile intikamı isteyen 4 asi kızımız peri pelin zeynep nergis başlarına; 4 yakışıklı mafya olan poyraz rüzgar kuzey ve berki bela etiklerini bilmiyorlardı...