TANITIM 1

16.9K 312 14
                                    

 Azat 'ı arkasında bırakıp son kapıdan geçerken geri dönüp bakmak istemedi.Onu o halde görmek, güçsüzlüğüne şahit olmaya dayanamazdı. Onu yaptığı ihanetle hatırlamak istiyordu kız. Ona evlenme teklifinden hemen sonra başkasıyla evlenme kararı almasıyla. Başı önde ilerlerken içinde sıraladığı cümlelerine gözyaşları eşlik ediyordu . Bilet kontrolü yapılıp son kapıdan da geçince uçağın içine geçti ve kalkışı beklemeye başladı. Düşünmeyecekti. Onun için hayallerinden vazgeçtiği adamı affetmiyecekti. Artık yorulmuştu kız. Sürekli savaşmaktan ve savaşları hepsinden ağır yaralı çıkıp kimseye göstermemekten .herkese güçlü olarak gözükmekten . Ağladı kadın içi yana yana .İlk defa silmedi gözyaşlarını ,ilk defa insanlara karşı güçsüz görünmekten korkmadı . Tüm kontroller bittiğinde ortalıktan çekilen hosteslerden sonra pilotun sesi duyuldu . Uçak havalandığında içinden bir şeyler kopmuştu Dila'nın . Biliyordu ki bir daha gelemeyecekti buralara .

Diğer yandan dizlerinin üzerine çökmüş sarsıla sarsıla ağlayan bir Azat vardı. Durduramamıştı . Yetişememişti sevdiğine. Bitmişti her şey . Uğruna canını vereceği , yıllardır yollarını gözlediği deniz gözlüsü gitmişti. Gözyaşlarını silip ayağa kalktı . Alandan çıkmak için ağır ağır çıkışa ilerledi . Artık kimse umrunda değildi onun . Her şeyim dediği kadın gittikten sonra kimsenin önemi yoktu onun için .Arabanın yanına gelip bir kez daha baktı uçağa .

İnsan bile bile ölüme neden gider ki ? Azat kendi kendinin azraili olmuştu : sevdiğinin belki de şu hayatta affetmeyeceği tek şeyi yapmıştı . Gözü hala kapıdaydı . Gittiğini bile bile belki diyordu ; belki vazgeçmiştir.

Arabanın ibresini zorlayıp Mardin de beraber aldıkları konağa gitti . Her bir yerini herkesden gizli döşedikleri konağa .konaktan içeri girince aklına direk ona nasıl evlenme teklifi ettiği , nasıl mutlulukla evet dediği aklına geldi . Belini kapıya yaslayıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı. Sarsak adımlarla sevdiği ile kendisinin odasına gitti. Nasıl heyecan ile koskoca konağı temizledikleri , eşyaları yerleştirirken atışmaları , sürekli  Dila 'sını sıkıştırıp öpmeye çalıştığı anlar geldi gözünün önüne . Odanın kapısını hızla çarptığında içeride ne varsa yerle bir etti . Canı yanıyordu Azat'ın bu acının geçmeyeceğini biliyordu .Bir daha asla mutlu olamayacağını biliyordu  

ASİ  KUMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin