Bölüm 2

6K 199 40
                                    

Duru birden Azat ın aramasıyla hızla telefonu açtı . Merak etmişti sevdiğini.

- Ne oldu benimle evlenmekten vaz geçtin de telefonlarımı açmıyorsun ? 

Sesi alaycı çıksa da içinde korku barındırıyordu .

- yarım saata kadar kızıltepe de ol.( öyle bir tepe yok . yazarınız uydurdu .)

AzaT ' ın sesi yordun ve hüzünlüydü. İçindeki huzursuzluğun bir sebebi olduğundan emindi artık Duru .

- tamam .

Telefonun başka bir şey demeden kapatılması ile hızla üzerine uzun bir elbise giydi.

dört yıl önce hiç kimseye kıyafetine karıştırmayan Duru gitmiş yerine hayatında  Azat a göre değişiklik yapan biri gelmişti. Ayak bileklerine kadar uzanan elbisesine tebessümle baktı . hızla merdivenlerden inip tepeye ulaştı. 

Aşıklar tepesiydi burası. Sevgililerin buluştuğu tepe .

Azat ın arabasına doğru gitti.  Arkası dönük Fırat denizini izliyordu . Yavaşça yanına yaklaştı sevdiğinin. 

-Azat

Birden Azat ın sıkı sıkı sarılmasıyla oda kollarını ona sardı.

Gözlerine baktığında kan çanağı olmuştu sevdiğinin.

Azat elinden tutup hızla yere oturdu.

-Lütfen biraz sarılayım . Daha sonra konuşacağız.

İçine çekti sevdiğinin kokusunu . doya doya öptü saçlarını kokusunu içine çekerek . Ama ne yaparsa yapsın sevdiğini gözlerinin içine bakmadı . Çünkü duyduklarından sonra yıkacaktı sevdiğini.

Biliyordu ki sevdiği az sonra bağırıp çağıracak kırıp dökecekti . Daha sonra zorla da olsa affettirecekti kendine sevdiğini.

-Ben bugün bir şey yaptım . 

Hızla herşeyi anlattı . Berdel olacağını .

Ama söz verdi sevdiğine .  O kıza asla dokunmayacaktı . Aralarında sadece dini nikah olacaktı . Bir ay sonra da Azat ve duru çift nikah ile evlenecekti. Tabi bu Azat ın  planıydı .

Bekledi Azat . Duru' nun bir tepki vermesini bağırıp çağırmasını .

Duru da ne yapacağını bilmiyordu oysa .Sonuna kadar dinledi . Azat  Duru nun kuma olmasını istiyordu . İkinci kadın olmasını . Ne olursa olsun zaten Azat planını yapmıştı . Normalde kavgalarında bağırır çağırır dili ile kırar dökerdi. ama sonra affederdi.

Ama garip bir şekilde hiç bir şey demedi.

 ve bir şey fark etti. Bir kadın söyleyeceği çok şey olduğu halde susuyorsa erkek onun için bitmişti. 

Duru da öyle olmuştu . Sol gözünden akan bir damla yaşı hızla sildi. 

-duru 

Azat'ın sesi kısık ve korkaktı .

Eğer başırıp çağırsaydı barışmaları kolay olurdu. İlk defa korktu . Ya sevdiği affetmez ya da giderse. hayır. Gitmesine izin vermezdi . 

- bak özür dilerim ama yapmak zorundaydım . aplamın ölmesine izin veremezdim.

yavaşca kafasını Azat ' ın yüzü ile aynı hizaya getirdi.

- Beni öldürdün yani

yüzünde hiçbir mimik olmasa da gözlerinde derin bir hayal kırıklığı ve acı vardı.

- Saçmalama . Senden hayatta vazgeçmem .

Azat hızla Duru ya sarılmak için uzandı ama Duru hemen kendini çekti.

- Gitsem iyi olacak .

Azat ın bir şey demesine izin vermeden hızla oturduğu yerden kalktı . hızla konağa doğru adımladı .

konağa geldiğinde yemek yeniyordu . hiçbir şey demeden odasına çıkıp eşyalarını topladı . 

İstanbula  geri dönüyordu.

hızla merdivenlerden indiğinde merdivende babası ile karşılaştı . 

 Sevgi dolu bir adamdı YİĞİT AĞA . Kızlarına bu zamana kadar sesini bile yükseltmese de namusuna düşkündü. kızlarının kıyafetine karışmasa da erkekler konusunda kuralları katıydı. 

- Nereye 

-İstanbula dönüyorum. 

yiğit ağa bu söze kahkaha attı .

-HİÇBİR YERE GİDEMESSİN. HERKES SÖZLENECEĞİNİZİ BİLİYOR.EVLENECEKSİN AZAT LA .

Duru babasının ilk defa ona bağırmasına mı şaşırsın ilk başta karşı çıktığı bu evliliğe zorlamasına mı bilemedi .

-Hayır . Kimin ne bildiği umrumda değil.

Sesi sert ve katıydı . Bunun üzerine Yiğit Ağa kızına sert bir tokat attı . 

Tokatın sertliği ile direk yere dizlerinin üstüne düştü . 

Yüreği daha bir yandı . İlk defa babasından tokat yemişti. 

Hira nın kaldırma çabasını varsaydı . Tek başına kalktı . Dudağından akan kanı eli ile sildi hemen . 

O sırada Boran girdiği şoktan çıkıp hızla Duru nun yanına gitti.

Duru onun bağırıp çağırmasını beklerken hızla önüne geçti

- Baba sen ne yapıyorsun . BEN KARDEŞİMİ KUMA VERMEM .

Daha sonra hızla en iyi adamına bağırıp 

- HEMEN ARABAYI GETİR . DURU İSTANBUL A DÖNÜYOR. KİMSENİN DE HABERİ OLMAYACAK . SÖYLEYEN KARŞISINDA BENİ BULUR .

Hızla İstanbul a yola çıktım. Kalbim işlevini yitirmişti. Babamı ve Azatı asla affetmiyecektim. 


Bir günde iki bölüm... BU DA OKULUN AÇILMASI  ŞEREFİNE OLSUN . YORUMLARINIZI ALALIM LÜTFEN .




ASİ  KUMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin