ALINTI

4.9K 174 33
                                    

Alnındaki teri silinen Duru sıkıntılı haldeydi. Yaşlı kadının  kalbi dayanmıyordu. 

' birazcık daha sabret dedi içinden birazcık daha '

Ameliyat bittiğinde nefesini seslice dışarı verdi.

Ne kadar ameliyata girdiğinde başarma oranı yüzde yirmi olsa da yapmıştı . 

Ellerini yıkayıp doktor önlüğünü ve steskopunu getiren hemşireye teşekkür etti .Eline hastasının dosyasını alıp haber vermek için çıktı. Daha hastanın adına bile bakamadan gördükleri kişiler ile kısa bir şok geçirdi. Hemen elindeki dosyadaki isime baktı. 

Gördüklerine inanamıyordu . Az önce ameliyatını yaptığı kişi Azat ın annesiydi .demek ki 6 yıl sonra karşılaşmaları böyle olacaktı . 

Kendisine Azat dahil şaşkın şaşkın bakan aileye karşılık tanıdığı veya tanımadığı  şaşkınlığı ilk atlatan Devran Ağa ( azatın babası )

"Karım nasıl " . Sesindeki endişe ve korku elle tutulur cinstendi. Yıllardır birbirlerine nasıl aşık olduklarını bilirdi Duru .Avjin Hatun ( azatın annesi)  çok güzel ve  adetlerine düşkün bir kadındı. Herkese karşı sevecen olsa da Berze   (Azat ' ın aplası)  ile sürekli ayırmaya çalışmışlardı . sonunda başarmışlardı da . Ne fani dünya diye düşündü birden . Yıllarca oğlu ile ayırmayı çalıştığı ve hatta başardığı kız onun hayatını kurtarmıştı . Birden hastaları beklettiğini farketti. Resmi bir şekilde boşta olan elini önlüğünün cebine koydu. 

Karşısındakilerin normal bir hasta yakını olduğunu düşünerek yüzüne ifadesiz maskesini taktı . 

- Ameliyat başarılı geçti . durumu iyi.

Herkes bir 'oh 'çekti.İleriden gelen annesi ve Ateş ile derin bir nefes aldı . Annesi ameliyatın iyi geçtiğini öğrenince kızıyla bir kez daha gurur duydu. En zor ameliyatlarda bile daha yeni olduğu halde hastanenin en iyilerinden biriydi.

- ne zaman görebiliriz. 

Azatın pürüzlü çıkan sesiyle dikkatlice ona baktı .  Gözleri dolmuş kıpkırmızıydı . Annesine ayrı bir düşkündü Azat. Annesi için canını bile düşünmeden verecek kadar.

-Bu gün yoğun bakımda kalacak. Eğer bir aksilik çıkmazsa yarın normal odaya alırız . Orada görürsünüz. Geçmiş olsun . 

 İçi acıdı Duru nun  . Yıllar sonra  evlenmesine haftalar kala ameliyathanenin önünde görmek  boğazına yumruların dizilmesini sağladı. 


KISA BİR ALINTIYLA GELDİM. BÖLÜM HAFTA SONU GELİR . OKUL ZAMANI OLDUĞU İÇİN ANCA ARTIK :) BÖLÜM İÇİN BOL BOL YORUM VE VOTE LÜTFEN . BENCE DAHA EKŞINLI OLACAK . DURU YU DA EVLENDİRİRİZ BELKİ NE DERSİNİZ ?


ASİ  KUMAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin