Küçük kız arabanın koltuğunda sıkılmıştı. Ona nazaran yanındaki ikizi -Hira - çok heycanlıydı. Sonunda o çok sevdiği abisine kavuşacaktı. Bunun heycanı ile de Duru 'nun ve annesini bıktırmıştı.
Bir abileri vardı. Her ne kadar Boran -abileri - ve Duru kardeş olduklarını kabul etmeseler de Hira abisine çok düşkündü . Hatta bu yüzden zaman zaman ikizi ile kavga ettiği bile oluyordu. Çünkü Duru Ateşle sürekli kavga ediyordu. Bu durum Hira dan uzaklaşmasını sağlıyordu. Duru'ya göre o en yakın arkadaşları ile çok mutluydu. Hatta onlar için okula ikizinden daha erken başladı.
Genç kadın dikkatini yola verip hızını daha da arttırıp biran önce konağa varmaya odaklandı. Ama bir o kadar da korkuyordu o konaktan . Çünkü ikizler her Boran 'i görmelerinde daha da değişiyorlardı . Hira daha da mutlu olurken , Duru annesini Mardin'e zorla götürdüğü için Ateş ile kavgalarından onu sorumlu tutup ailesinden uzaklaşıyordu . Bu durum ikizlerin aralarının açılmasını sağlıyordu. Bu durum Duru'nun mükemmel arkadaşlara sahibi olmasını sağlamıştı. Ama Duru kolay kolay Hira ' yla konuşmayan bir kişiliğe bürünmüştü. Hatta bu yüzden arkadaşları kendinden bir yaş büyük olduğu halde onlarla aynı sınıfa hatta okula gidiyordur. Hira sekizinci sınıftayken Duru daha yeni lise bire geçmiştir.
Genç kadın (Asya ) içindeki sıkıntıyla konağa geldi. Onu ilk gören başlarda kendini hiç sevmeyen daha sonra ise sürekli İstanbul'a ziyarete gelen kaynanasını gördü. Çocuklar babannesini görünce direk kollarına atladılar .Onların sesine Yiğit Ağa aşağı indi. Direk iki kızını kucağına alıp yanaklarına öpücükler kondurmaya başladı. Yiğit ağa kızlarına diğer ağalara karşın düşkündü. Ağa olmadan öncede hemen hemen her gün kızlarını ve sevdiği kadını görmeye gidiyordu. Yiğit ve Asya İstanbul'da üniversitede tanışıp evlenirler. Fakat Yiğit Ağa Asyanın çocuğu olmadığını düşünür ve Ateşin annesini kuma olarak alır. Doğuma yakın bir süre de kadını konağa getirir.Tabi Asya 'da o sıralar 2 haftalık hamiledir. Yiğit Ağa sevdiğinin hamile olduğunu öğrenince çok pişman olur ama Asya Yiğid'i asla affetmez.
En sonunda oturulan öğlen yemeğinde tek çıkan ses Hira 'nındı. Herkes kendi içinde hesaplaşmalardaydı ."Ayşe teyze (Boran ' ın annesi ) Ateş nerede ?" Herkesin Hira 'nın sorduğu soruyla şaşırmadan edemedi. Çünkü Hira Boran ' a çok düşkündü.. Ama HİRA karar vermişti artık . Duru ne kadar kabul etmek istemese de Boran Duru'nun abisiydi ve o artık aralarının iyi olmasını istiyordu .
"Arkadaşlarıyla top oynamaya gitti keça min "
"Baba Duru ile Ateşi görmeye gidelim "
" Hayır baba . tek gitsin . Ben gelmiyorum "
babası Mardinde kızların gezmesi pek hoş karşılanmasa da izin verdi .Duru Mardin sokaklarında gezerken burayı özlediğini farketti .
Annesi ve ikizi ne kadar her yaz buraya gelseler de Duru yaklaşık 5 yıl sonra buraya ilk defa gelmişti.
Cebindeki telefonu çıkarıp arkadaşları ile konuşmaya başladı. İkizi ile sağdaki yola girince biraz taşlık yol sonrasında büyük bir alanda top oynayan çocuklar vardı. Duru telefonuna mesaj atarken bir çocuk Duru'ya çarpıp yere düşürdü.
"ayyyyy" diye bağırdı birden. Tabi bunun arkasından tüm çocukların gözü ona dönmüştü.
******
Dört ağa çocuğu topa dalmış oyun oynarlarken birden bir cırlama sesi duyuldu . Tüm gözler o tarafa dönerken Baran gözleri kırpmadan yere düşen kıza bakıyordu. Yanında baran ın kardeşi Hira vardı. Hira yı biliyordu . Çünkü onu her yaz tatilinde görüyordu. Ama yerde oturan kızı ilk defa görmüş ve nutku tutulmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASİ KUMAM
RomantizmAzat 'ı arkasında bırakıp son kapıdan geçerken geri dönüp bakmak istemedi.Onu o halde görmek, güçsüzlüğüne şahit olmaya dayanamazdı. Onu yaptığı ihanetle hatırlamak istiyordu kız. Ona evlenme teklifinden sonra başkasıyla evlenmesiyle .Başı önde il...