5. luku

12 1 0
                                    

Sebastian saattaa minut kotiin. Hän ottaa minua kädestä kiinni kävellessämme. Juttelemme koko matkan ja hieman ennen kotikatuani hän pysähtyy. Katson häntä kysyvästi ja hän katsoo minua suoraan silmiin. "Meiltä taisi jäädä jotain kesken", hän sanoo hymyillen. Sebastian astuu lähemmäs ja lopulta hän suutelee minua. Vastaan täydelliseen suudelmaan. Hän siirtää kätensä ympärilleni ja vetää minut vieläkin lähemmäs. Perhoset lepattavat vatsassani yhä kovempaa.

Jatkamme matkaamme ja ei mene kauaa, kun olemme jo kotini kohdalla. Hän halaa minua tiukasti. "Hyvää yötä prinsessa", hän kuiskaa korvaani. "Hyvää yötä", vastaan hänelle. Hymyilen koko matkan huoneeseeni. En saa ajatuksiani pois Sebastianista. Olemmekohan me nyt enemmän kuin ystäviä? Vai mitä tämä kaikki tarkoittaa? Aion kysyä Sebastianilta huomenna koulussa asiasta.

*Ping* Sain uuden snapin joltakin. Avaan Snapchatin ja huomaan sen olevan Sebastianilta. Hän kertoo hakevansa minut aamulla, jotta voimme mennä yhtä matkaa kouluun. Aion kysyä häneltä koulumatkalla, mitä meidän kahden välillä oikein on meneillään nyt. Avaan päiväkirjani ja kirjoitan siihen tästä päivästä. Kirjoitettuani menen syömään iltapalaa.

En millään meinaa saada unta, kun mietin koko ajan vain Sebastiania. Hän on vain niin täydellinen. Miten ihmeessä hän voi pitää minusta? Toivon todella, että meidän välillämme on enemmänkin kuin pelkkä ystävyys. Se selviää aivan varmasti huomenna. Nyt vain täytyisi saada unen päästä kiinni.

Viimein nukahdan. Ja arvata saattaa, että näen unta Sebastianista.

Word count: 210
Mitä mieltä olit luvusta? Nyt taas pienen tauon jälkeen uusi luku ulkona. Aika lyhyt ja ehkä hieman huono luku, mutta yritän jatkossa saada julkaistua pidempiä lukuja :)

HänWhere stories live. Discover now