#35🍄

17 5 3
                                    

Inspiracja

Dzisiaj będzie na poważnie, ponieważ chciałybyśmy wam opowiedzieć o chorobie, która dotyka wielu ludzi niezależnie od wieku.

Mam na myśli raka.

Co to jest rak i jak się go leczy?

Rak jest to nazwa grupy chorób nowotworowych będących nowotworami złośliwymi wywodzącymi się z tkanki nabłonkowej.
Metody leczenia raków są podobne jak w innych chorobach nowotworowych i opierają się na leczeniu:

▪Chirurgicznym
▪Radioterapii
▪Chemioterapii
▪Leczeniu hormonalnym
▪Immunoterapii
▪Terapii celowanej (leczenie biologiczne).

W porównaniu z innymi nowotworami złośliwymi specyfiką leczenia raków jest fakt, że początkowy okres rozwoju choroby można precyzyjnie wyznaczyć (w oparciu o głębokość naciekania w odniesieniu do błony podstawnej nabłonka) oraz to, że przerzuty raka pojawiają się zwykle najpierw w okolicznych węzłach chłonnych, a później szerzą się drogą krwionośną (choć zdarzają się przerzuty odległe już w stosunkowo wczesnych fazach choroby). Implikuje to konieczność dokładnej diagnostyki układu chłonnego oraz usuwanie węzłów chłonnych wraz z guzem pierwotnym.

(Źródło: Wikipedia)

Niektóre z metod leczenia mają nie chciane skutki, najczęstszym z nich jest utrata włosów.
Najbardziej cierpią przez to młode osoby, które naprawdę lubiły swoje pięknie lub mniej włosy.

I tu wkraczamy my!

Właśnie w tym momencie możemy pomóc ludziom, którym tak się stało. Jeśli mamy długie, ładne włosy możemy oddać je na peruki.
Na poniższej stronie są dokładne informacje jak to się odbywa.
http://www.raknroll.pl
Nas to nic nie kosztuje, a ktoś może otrzymać komfortowe życie!

A jeśli nie mogę oddać włosów?

To wspomóż finansowo.

Proste? Proste!

A tak w ogóle to dlaczego o tym piszecie?

Jedna z naszych koleżanek z klasy miała bardzo długie, grube włosy. Powtarzałyśmy jej, że lepiej wyglądała by w krótszych, a jak już zetnie to niech odda na peruki.
I stało się! (Po roku, ale się stało!)
Ścięła włosy i wygląda naprawdę dobrze (ma się ten dryg modowy).
Gdy pani zapytała się dlaczego to zrobiła, powiedziała jej ,że to my byłyśmy inspiracją oddała na perukę!

Brawo ty i brawo my!

Pomagajmy!

Klasowe Owocki ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz