- multi fena.izlemenizi tavsiye ederim
Bölün ithafı fazemamuhİyi okumalar
Her şey saat 1:10'da başladı. Uykuya dalmak üzereyken evimin önünde bir ses duydum. Aslında bu çok sıra dışı değildi, ama bir ya da iki dakika sonra gelen boğuk ses şeytani bir hal almaya başladı. Bende yataktan kalktım ve bakmak için pencereye yaklaştığımda garip sesli bir adamın kendi kendine konuştuğunu gördüm. Pencereye varmadan önce çoktan telefonu alıp kaydetmeye başlamıştım bile. Kayıt ederken aynı zamanda iki perdenin arasından onun caddede ilerlemesini izliyordum. Odamdaki tüm ışıklar kapalı olduğu için beni görmesi imkansız diye düşündüm. O sokak lambalarının altında yürürken görünümü hakkında bazı ayrıntıları yakalamayı başarıyordum. Uzunca saçlı yaşlı bir adamdı, elinde bir dolu plastik torba taşıyordu. Evin karşısındaki kaldırımda yavaş yavaş hem yürüyor hem de kendi kendine homurdanarak sokağın aşağısına doğru yol alıyordu. Yürümesini durdurduğunda sessizce bekledi, sonra neredeyse birisini dövecekmiş gibi "Sen bana mı bakıyorsun ?" dedi. O an dondum.Bana döndü ve baktı.Ağır nefesler almaya başlamıştım ; aslında bana değil başkasına demiş olmasını umut ediyordum. Sonra şeytani homurdanmalarına devam etti ve benim pencereme doğru yürümeye başladı. Bu noktada bende pencereden uzaklaştım ve masadan bir tabanca alarak oturma odasına koştum. Silahı aldıktan sonra babamı uyandırdım.Pencereden uzaklaştığımdan beri sadece 20 saniye geçmişti ama döndüğümde orada değildi. Babamı benimle birlikte uyuması için ikna etmeye çalışsam da beni ciddiye almadı. Ödüm patlamıştı.Pencereden bir saat önce ayrıldığımdan beri onu görmedim ama sesini duyuyordum. Ne dediğini ya da ne söylediğini bilmiyordum ama o olduğunu biliyordum. Video yan tarafta bulunuyor.Kayıta ilk başladığımdan son ana kadar her şeyi kapsıyor. Hiçbir şey göremeyeceksiniz ama emin olun felaket sesler duyacaksınız. 01:20'de dikkatlice dinle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gerçek Korku Hikayeleri #Wattsy2017
Historia CortaBu kitapta yazılan herşey gerçektir. Gece okumamaya dikkat edin. Ve arkanızı okumadan önce kontrol edin sizi izliyor olabilirler..