Papegøjen

220 3 1
                                    

Jeg vil tage ham! Jeg vil have Vinci... Han skal være min... Lige nu er han jo Victorias, men det kan jeg jo altid ændre på.. "Madison! Hun går nu" siger Simon.  " Jeg kommer nu!" Siger jeg. Planen skulle virke. Det bliver meget grænseoverskridende... Men jeg gør det alligevel. "Simon jeg tror ikke jeg kan gøre det?!" Siger jeg. "Såså. Det er nok længe siden men du kan sikkert godt! Du er så sexet maddy" siger Simon. Han klasker mig på røven. Jeg gemmer mig bag en plante. Simon stiller sig bag mig og Victoria forlader Vincis værelse. Jeg banker på hans dør. Han åbner døren. Han smiler meget. Hans hår er rodet og jeg elsker det. "Hva så Madison?" Siger Vinci. "Må jeg lige komme ind?" Jeg roder lidt i mit hår og bider mig i læben. "Ja da, bare kom ind" han blinker og lukker døren efter mig. Jeg sætter mig på hans seng. "Er du bange for fugle?" Spørg Vinci. "Øhm.. Kun lidt... Hvorfor spørg du?..." siger jeg. "Jeg har en papegøje.. Og den ja.. Er lukket ud i mit værelse lige nu" siger Vinci. "ARGH! HVOR!?" Skriger jeg og kaster mig ned på gulvet. "Ikke vær bange han gør ikke noget! Jeg skal nok sætte ham i bur! To sekunder så er jeg tilbage!" Siger Vinci. Jeg sætter mig i hans seng. Han kommer ind igen. "Øhm.. Madison?.." siger han. Han stirrer på mine overkrop. Hvad er der nu galt med den. "Hvad??" Siger jeg. "Din bluse.. Den er sådan der faldet lidt kinda af.." Siger Vinci. Han rødmer helt. "Er det ikke ligemeget?" Siger jeg. "Jojo.." Siger Vinci. Han kommer over og sætter sig ved siden af mig. Jeg tager hans trøje af. Han smiler underlig til mig og griner. "Hvad laver vi?" Spørg Vinci. Jeg griner bare.
"Årh maddy!" "Fuck" hans krop mod min. Det var som planlagt. Varmt. Det var så varmt. Han stønnede.

2045Where stories live. Discover now