Dør jeg?

127 4 0
                                    

"Hold kæft!" Sagde en mand. "Lille kælling vrissede han. Hvor var han henne. Ham der snakkede? Jeg lå helt krøllet sammen i den store seng. "Hallo?? Er der nogle?"spørg jeg. "Vær nu stille! Jeg prøver at redde dig!" siger en mand. Oh. Hvad? Jeg er meget forvirret? Hvem snakker til mig? Hvor er alle henne? Romeo og Daniel? ARG! Døren gik op,og en mand kom ind. "Hej luder, hva så frisk på noget?" spørg han. "For det første er ikke en luder?! FOR DET ANDET HVEM ER DU?! FOR DET TREDJE HVOR ER ROMEO OG DANIEL?!" skreg jeg nærmest. "Wowwow slap af mulle" siger han. "DU SKAL BARE KALDE MIG MADISON?!" siger jeg. "Nå, men jeg hedder Hector" siger han. AHAH! HECTOR! WHAAAT A NAME!! "Hallo mulle, jeg kan ikke gør for det. ved godt det er et underligt navn okay?!" siger Hector. Han kommer imod mig. "Hvad laver du?! Hold dig væk!" sige jeg. "Du ved godt du er blevet solgt på det sorte marked ik??" siger Hector. "HVAD?! Nej det vil de aldrig gøre mod mig!" skriger jeg. Han sætter sig på sengekanten. "Åhh lille pus! Har drenge ikke fortalt det?" siger Hector. Han smiler slesk. "Hvad fuck mener du?!" sige jeg. Jeg bliver meget ophidset. "De solgte dig til mig og mine brødre? De havde brug for pengene?"siger Hector. Hvordan kan han være så stille og rolig?! "HVAD MED ROMEO OG DANIEL?!" Spørg jeg. Tåren triller ned af min kind. Det brev! Det brev Simon skrev... Var det hele løgn? Var det bare for at berolige mig?... LØGNERE!! "De er kommet for at arbejde her" siger Hector. Han kører hånden af op af mit lår. "STOP DIG SELV!?" Råber jeg. "Jeg har købt dig? Jeg må gøre hvad jeg vil med dig?" siger Hector. Nej? Nej! NEJ?! NEJ!?!?! "DU! DU SKAL BARE FUCKE AF! DIN SPADE!" råber jeg. Jeg tager dynen over mig. Jeg gemmer mig under den. ÅH nej..

Den lyd? Kniven der bliver stukket ind, og så ud. Et brag. Jeg kigger op fra dynen. Hector er faldet til gulvet. En høj flot ung mand stå der. Stå lige der. Lige dermed kniven og Hectors blod på hånden. Jeg skriger. "HOLD KÆFT?!" hviske råber han. Han holder mig for munden. Han løfter mig op. "Hvad laver du?!" hvisker jeg. "STOL PÅ MIG!" siger han. Han løber over til vinduet. Jeg kan se ud af vinduet. Der er en KÆMPE vandfald! Ude foran mit vindue?! Det er smukt, men det er nok ikke det jeg skal tænke på nu, fuck! Hvorfor løber han ikke hen til døren.. Han løber hen til vinduet?! Han tager kniven og banker på ruden til den smadre. Glaskårene bliver til en masse små glassplinter."AV!" Skriger jeg. Et glasstykke rammer mig i armen. "Hvad laver du?!" råber jeg. Døren bliver banketop. De må være Hectors brødre. Først løber de over til Hector, men da de ser mig i en anden mands arme løber de  over mod os. De trækker pistoler op. "DU MÅ STOLE PÅ MIG!" råber han. Ingen hvisken længere. Han kaster mig ud af vinduet. ARGHHHHGHGH! DEN IDIOT!? Jeg svæver i luften. På vej ned på det iskolde vand. Jeg høre et skud og ham der kastede mig ud, falder ned. Jeg kigger op. ALT! Alt begynder af give mening i mit hoved?! JEG ER VED Af DØ!

2045Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz