"Min datter død?! OG I SNAKKER OM HUN ER SMUK?! JEG HAR KNAP NOK SET HENDE 4 GANGE?! I ER GODT NOK NOGLE DÅRLIGE BEDSTEVENINDER!!" Siger jeg. Jeg løber ud af døren. Wow. Der er 3 veje jeg kan løbe. Jeg løber til højre. Jeg drejer løber en i en. "Undskyld!" Siger jeg. Vi ligger fumler rundt på gulvet. Jeg kommer op. Jeg rækker en hånd ned til ham. "Er du okay?!" Siger jeg. "Arh ja. Det går!" Siger han. "Hvad hedder du?" Spørg jeg. "Gillian" siger han. "Skaaal du ikke spørge hvad jeg hedder" siger jeg og griner. "Det ved jeg jo allerade! Det gør alle! Hvad laver du egentligt her? Burde du ikke have en livvagt efter dig eller noget?!" Siger Gillian. "Undskyld jeg spørg... Men hvorfor kender alle mig?" Spørg jeg. "Du er kendt jo! Men kom nu følger jeg dig altså tilbage til din livvagt!" Siger Gillian. "Nej! Nej please! Jeg vil altså ikke tilbage" siger jeg. Jeg kigger med bedene øjne. "Jeg får rigtig meget ballade..." Siger Gillian. "Og hvad så? Vil du hjælpe mig udenfor?" Spørg jeg. "Nej.. Men vi kan finde et vindue og trække lidt luft?" Spørg gillian om. "Okay.. Heh det er bedre end af prøve kjoler.." siger jeg. Han fører os over til en vindue. Vi åbner det. Vi står og snakker da Siano, "mine bedsteveninder" og nogle vagter kommer. "Der er i!!! Vi har ledt over alt?!" Siger en af vagterne. "Og hvad laver du her Gillian?!" Siger en anden vagt. "Undskyld... Madison spurgte bare om jeg vil finde en vindue så hun kunne få lidt luft" siger Gillian. "Din bror bliver ikke glad over du er sammen med hans brud!" Siger en vagt. Hvad?! Er gillian og Matteo brødre?! Hvad sker der i mit liv.. "Okay? Prøv af hør jeg er altså ikke bare en dukke i kan bestemme over?! Jeg vil bare være sammen med Gillian lidt!" Siger jeg. Allesammen kigger begrejstet på mig. Har jeg sagt noget forkert? Fuck it all man... "Vi skal altså have dig i noget andet tøj nu?!" Siger Ines. Siano trækker mig med ind på værelset. "Her tag den hurtigt på! Vi skal også lægge makeup?!" Siger Louana. Jeg smider tøjet og tager den hvide silkekjole på. "Hey Madison.. Undskyld for vi begyndte af snakke om din datter" siger Ines. "Det fint, jeg er i kjolen nu så i ka bare lave min makeup nu" siger jeg.
Døren åbner til salen og der stå jeg så. Der er et lang bord. Der sidder folk rundt om det. Jeg ser en virkelig lækker mand. Der er en ledig plads ved siden af ham. Det er for bordenden. "Kom den her vej" siger Siano. Han fører mig ned ved siden af den lækre mand. Jeg sætter mig. "Hey" siger han. HANS STEMME! Den er enormt fræk. "Heeej.." Siger jeg. "Du ser virkelig smuk ud, jeg har glædet mig til at møde den Madison" siger han. "Er du Matteo?" Spørg jeg. "Ja. Ja det er mig" siger Matteo. IHHH. "Du er fandme lækker" siger jeg. "UNDSKYLD" siger jeg hurtigt. "Det er helt fint. Altså du er fandme også lækker" siger Matteo og vi griner begge. Han tager min hånd under bordet. Han tager sin kniv og slå på vinglasset. "Tak tak. Jeg vil takke jer alle for at komme i dag! For st se min smukke brud" siger han. Jeg rødmer.
YOU ARE READING
2045
Action"HJÆLP! HJÆLP!!!" Skreg jeg. Ingen kunne høre mig. Kun ham. Ham som havde "købt" mig. "Hvad råber du for lille pus!" Sagde han. Han kom imod mig. Mændene havde fået magten.. år 2045. Min far var blevet sat i fængsel og min mor blev solgt på det sort...