Jeg gnider min øjne og åbner dem. Hvor jeg? Jeg er udenfor, men i et bur! Jeg kigger ved siden af mig, det er Yasin! Han er nøgen! "Yasin!" Jeg rusker i ham. Jeg får ingen reaktion. Jeg kigger ud af buret. Der står en masse mennesker og kigger på mig! Hvad Fuck. "STOP DOG MED AF GLO" råber jeg. Det går først op for mig efter nogen minutter jeg er nøgen?! "Jeg byder 5000 kr" siger en mand. "Jeg siger 10.000" siger en anden. "30.000" siger en. "50.000" siger en. "Hold nu kæft med jeres lorte bud. Jeg byder 100.000" siger en mand. Hans stemme er fræk. "Kom med mig så går vi ind og underskriver papirerne" siger en mand. Jeg sidder bare og prøver af dække mig selv. Jeg kan hører hvad de snakker om, ham der sagde han vil give 100.000. "Du får dem begge" siger en mand. Der kommer 5 stærke mænd og løfter buret op på en vogn. Det er kameler der trækker den. Hvad Fuck er det her...
"Hun er vågnet!" Råber en pige. Jeg kigger rundt omkring. Der sidder en pige ved senge kantet. Hun ser ikke så gammel ud. Jeg ligger i en stor rund seng med en masse pudder. Det er ret rart. "Hvor er jeg. Hvor er Yasin" spørg jeg. "Yasin? Hvem er Yasin" spørg pigen mig. "Ham som jeg kom med?!" Siger jeg uroligt. "Han hedder Carlo?" Siger pigen. Hvad? Carlo? Nej?! Det må være den forkerte hun snakker om! "Jeg er Madison?! Jeg kom med Yasin?!" Skriger jeg. "Du er Cairo" siger hun. "Jeg er forvirret!" Siger jeg. "Kom med mig" siger hun. Jamen okay. Hvis det giver mig svar på hvor jeg er. Vi går på en lang gang. Der er mange rum. "Herinde" siger hun og skubber mig ind. Det er som et slot jeg er på! "Goddag Cairo, jeg har glædet mig til af snakke med dig" siger en mand.
"Hvor er jeg? Og hvorfor kalder i mig Cairo?"
YOU ARE READING
2045
Action"HJÆLP! HJÆLP!!!" Skreg jeg. Ingen kunne høre mig. Kun ham. Ham som havde "købt" mig. "Hvad råber du for lille pus!" Sagde han. Han kom imod mig. Mændene havde fået magten.. år 2045. Min far var blevet sat i fængsel og min mor blev solgt på det sort...