Fanfict 1D ala orang betawi

377 32 11
  • Didedikasikan kepada Pencinta film betawi
                                    

Disuatu tempat, tepatnya di daerah Betawi. Hiduplah seorang keluarga kecil yang sangat terkenal akan si mpok tukang gosip. Yang bernama mpok zen. Dia juga mempunyai suami bernama babeh heri. Di suatu saat, si mpok zen lagi beli sayuran di tukang sayuran keliling. Dan dia menjalankan kebiasanya kembali. Yaitu, meng gosip.

"Heh, lo semue nye tau gak? si mpok peri tuh si mpok kampung sebelah. Masaye, die bilang kalau anak gue pleygerl. Padahal ye, aye liat anak nya si niel suka nge godain mpok sompieh." cibir mpok zen sambil mengaduk aduk sayuran yang ada di gerobak.

"Ah masa sih? tapi ye kate anak gue juga sih, die kate nye, suka nge godain si mpok jualan nasi uduk pinggir jalan ituh." tutur mpok ati. 

"Tuh kan mpok, apa aye bilang. Mending gini deh yak, gimana kalau kite semua ke warung nye si mpok sompieh aje?" tanya mpok zen. Dan semuanya pada menganggukan kepala, tanda setuju.

-keesokan harinya-

"Asalam- mualaikum- waroh- mauloh- hiwabaroh- katuhh," ujar para mpok mpok berjamaah.. oh jamaah. alhamdullilah..

"Ade ape nih, mpok mpok pade dateng ke warung nasi aye?" tanya mpok sopieh. Ketika mpok sopieh menanyakan pertanyaan itu. Tiba tiba saja, babeh heri dan babeh liem begitupun dengan niel datang dari pucuk timur.. pucuk pucuk pucuk..

"Eh, mpok sopieh--" omongan babeh heri, babeh liem dan niel pun terpotong ketika mereka melihat terdapat banyak sekali mpok mpok yang datang ke warung mpok sopieh. Mereka semua melihat ke arah 3 orang cowok itu dengan tatapan serigala yang sedang mencari makan.

"Eh, lo ye, udah aye bilang jangan bergaul sama die. Lo mau nyelingkuhin aye bang? tega lo bang tegaa," ujar mpok loes ke babeh liem sambil mencubit pinggang suaminya itu.

"Lo juga bang, tega lo sama aye! nanti malem lo gak dapet jatah yak, huh." ucap mpok zen kepada babeh heri sambil menarik kuping suaminya itu dan mengajaknya pulang ke rumah.

"Eh, si mpok mpok, kenapa jadi marahin suaminya? yah, dagangan aye jadi gak laku kalau mpok mpok nyuruh laki nya pada pulang." paraunya dengan tatapan sedih.

"Woooooo!! elo ye, bisa nya nge godain laki aye aja."

"Udah yok mpok mpok, mending kite pulang aje." ajak mpok zen.

-the end-

gue kagak ngerti sama jalan cerita ini sumpah-_- ew alay abis dah haha

TomorrowlandTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang