Çılgın 4 Sene

23 3 0
                                    

Eve gidip makyajımı sildim ve duşa girdim.Nisanur mutluluktan yaşaran gözlerinin verdiği bulanıklıkla ve göz çevresine dağılan koyu renk farla çok mutlu gözüküyordu.Suratındaki akıp çirkinleşmiş makyajı umursamayıp gülüyordu.Eline "Mertcan"adını verdiği ayısını alıp,"Beni dansa kaldırdı beni beni evet beni ya beni güzel gözlü aşkım"gülsemmi ağlasammı bilemedim.Neyse deyip gecsemde çok komik geldi  gözüme.

Makyajımı temizlerken emojik aradı.Emine bizin tayfa ona böyle seslenirdi.Hepimiz yaptıklarımızdan dolayı bir lakapa sahiptik.Emine uzun saçlı,orta boylu çıtı bir kızdı.Nasıl bi kadar samimi olduğumuz hakkında bi fikrim yok ama 5. sınıftan beri tanışıyoruz.Belki hiç biryerde olmayan kardeşlik vardı bizde.Kendimden çok güvenirdim onlara.Ama sınıflarımız ayrıydı.O zamanlar beni yıkan en büyük şey o olmuştu.Şimdi ise ne kadar veletmişiz yakınıyorum.Okullarımız ayrılacak.Ben ayrılsın istemiyorum.Ama ayrılacak.Dünyanın en budala eğitim sistemine sahibiz yemin ediyorum.En dolu yıllarımız geçti bu okulda.Doyasıya eğlenirdik derslerde bu yüzden 10'u aşkın disiplin yemisliğimiz var.Hatta çektiğimiz kopyaları çok güvendiğimiz hocaya anlatmıştık.Bunu hangi akılla yaptık?bunu uzun süredir düşünüyorum,ama neden yani niçin?

Emineyle biraz balo hakkında konuştuktan sonra yarınki gitceğimiz köy için hazırlanmaya başladım.Nisa malı hala oyuncak ayıcığı mert ile konuşuyordu.Hazırlansana lan diyince girdiği hayal dünyasından çıkıp hiçbirşey olmamışcasına valizine kendine göre gerekli gördüğü şeyleri attı.Ve makyajini silip duşa girdi.Ben ise ağırlık çöken göz kapaklarıma dayanamayıp uykuya daldım.

...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin