Saat 4'te kalkmıştım.İlginç?Normalde yani okul olduğunda 7'de zar zor kalkardım.Şuan bende olan rahatlık kimsede yoktu.Mutfağa yöneldim.Dün akşam babacığımın aldığı çikolata parçacıklı kurabiyeleri birer ikişer ağzıma atmaya başladım.Üstüme bir buzdağı devrilmişcesine üşümeye başladım.Ne zaman erken kalksam olur bu.Sonra yatağıma geçtim.Cam gibi olan gözlerimle güneşin doğuşunu bekliyordum.Acaba meleği arayıp sizi gelimmi?diye mi sorsam çünkü gerçekten çok sıkılmıştım.Annem zaten beşte kalkar.Derken telefonuma mesaj geldi.Melekti bu;
KANKA KALKTIYSAN BIZE GELSENE UYKU TUTMADI.
OK
yazıp geçiştirdim.Üstümü değiştirip saçını toplamaya üşeniyorum.Bu yüzden hiçbirşeyime dokunmadan hemen 2 kat yukarımda oturan meleklere gittim.Zaten kapıda bekliyordu.İçeri buyur etti bende yavaş yavaş girdim.Evinde henüz kimse kalkmamıştı.Yaklaşık üç-dört saat sonra köye gidecektik.
Melekle konuşup ayrılık sözleri sarf ettik.Melekle hiç bir zaman aynı sınıfta değildik.Ama o benim çocukluk arkadaşım olduğundan girdi tayfaya.Tayftakiler çok sevdi onu.Sonra oda bir parçası oldu bizim çılgınların.Hepimiz birbirimizin evine sıkça gider gelirdik.Şimdi ise okullarımız ayrılıyor.Bir soğukluk illaki olcak.Bu okulumu herşeyden fazla özleyeceğim.Bizin tayfamüz dışında kardeş tayfamızda vardı.Buda nisanurun tayfasıydı.Meryem,şevval,esma ve durudan oluşuyordu.Onlarda çok severdi bizi.Bir mevzu olsa hep beraber giderdik.
Ben aklımda geçmiş seneleri canlandırırken melek azıcık yiyecek icecek getirdi.Acıkmıştım zaten.Beraber yerken birlikte geçen son senemizi konuştuk.Eskiden hep sınıflarımız aynı olsun derdik.Bilmezdik ki lisede ayrı okullara düşcez.Tenefüste 5 dakikalık olsada birbirimizi görmeyi öyle özlicez ki.Dedi iç geçirerek.Bende aynı şeyleri geçirdim aklımdan.Sonra sarılmaya başladık.Hem ben, hemde melek ağlıyorduk.Melekle her daim beraber olabilirdik belki çünkü aramızda sadece 2 kat vardı.Ama diğerleriyle görüşmem imkansız.Neyse ben inim dedim.Annem merak etmesin diye.Tekrar tekrar öpüp sarıldı bana,bende ona.
Aşağı indiğimde bir hüzün bastı yüreğime.İçim sıkıldı.Nisanurdan iniltiler geliyordu.Bende kabus görüyordur diyerek sallamaya başladım.Sulu gözlerle hayrunnisa diyip ağlamaya başladı.O bana ben ona sarılıp ağlamaya başladık.Ben ona su getirken oda sakinleşmeye çalışıyordu.Suyu eline yüzüne götürüp içirdim.Her zaman oluyordu bu.Ama şu sıralar daha çok olmaya başladı.Rü-rüyamda öldüğünü gördüm.Dedi.Ben ise korkma ben senin hep yanındayım diyerek sarıldım.Oda bana sarıldı.Bir süre böyle kaldık.