Seme: Eduardo
Uke: Edd
(Szczerze to sama nie wiem .-.)
Fandom: Edu jes se niborem i nemezisem od czasów szkolnych Edda. Jego życie polega na tym, że robi se z Edde walki na disy i to tyle.
Bat łejt!
Kto zna zdanie: "Kto się lubi ten się czubi"?
DOKŁADNIE!
Eduardo-sempai zauważa, że dla niego Eddeł jest numero uno i próbuje jakoś go przekabacić, aby to ten go zauważył.
(Lecz Edu to zajebisty mistrz podrywu i jego sposobem na życie jest wymyślanie nowych pocisków na swojego husbandosa)
A potem no wiecie sami, mry mry. Jakoś się tam dogadują i robią sobie nawzajem helo nibora. Który jest gwałtem! >:3
Czemu?: No chyba wiecie sami skąd to się wzięło.
(Okey, teraz robię nowe określenie, jak z "shipowaniem balastu" xD)
Polega to na zasadzie niborowego odbicia!
Lecz tu jest jeszcze okey. Gdzie pairing Tom/Jon i Matt/Mark to życiowe pierdoły, to tu możemy jeszcze zobaczyć jakiś sens!
Dwóch kolesi, którzy boczyli się na siebie w szkole, a potem zamieszkało koło siebie, zaczęli się przedrzeźniać i wyzywać od parów. Często wypominają o sobie, swoim przyjaciołom o tym jaki ich nemezis jest chujowy. Obydwoje lubią to samo (rysowanie, cola). Zalicza się tu zasada "kto się lubi ten się czubi"
(Nie jak u Tomtordów. Kurwa.)Można zauważyć naprawdę tego więcej, ale komu się chce :>
We wcześniej wymienionych shipach z tej zasady już nie znajdzie się takich kwiatków, well... już wiadomo jaką dam opinię XD
Moja opinia: Na samym styknięciu z tym miałam takie "Meh, to było oczywiste, że to powstanie", po czym zaczęłam to shipować dla jaj. No, bo wiecie. Zabawne hehe shipoać takie coś. Nie mam pojęcia, ale serio pairing wydawał mi się zabawny z samego prawa bytu.
NO ALE!
Kochany fandom zawsze postawi na swoim! :D
Gdy miałam kolejne godziny przed kompem, gdzie lolowałam se z shipa moje zdanie się zmieniło. Gdzie na początku to było dla mnie głupotą zaczęłam serio łączyć te osóbki.
(To chyba mój drugi ulubiony ship z Eddem tak w ogóle :T)
Kcekam ten ship nawet jeśli inni na niego plują ;w;
Końcowa ocena:
6/10
Bo tak.
~~~~~~~~~~~~
KTO JEST KURWA PRAWDZIWYM SEME W TYM SHIPIE!!!!???
CZYTASZ
Hedkanons z eddsworld :D
RandomSHIPPPPYYYY lel Tak. Będę se mówić o shipach :| Taaaaaa czysta krytyka. (W środku jest zawarta ironia, więc proszę się nie czepiać)