MATTJON ( º ω º )

201 18 3
                                    


Seme: Matt

Uke: Jon

Fandom: Jon se żyje z niską samooceną. Jes se smutnym chłopcem, który se snifa w kącie.

ALE ZNI STĄD, ZNI OWĄD PRZYCHODZI BÓG I WŁADCA MATT!

No i tyle :T

Oni się tam przyjaźnią~ Robią sobie warkoczyki~ (czy coś)

Potem Jony atomowe (czy jak to się tam to nazywało) wypłakują się Mattowi trąbie, a ten go tam chwyta za pachy (muszę pamiętać, że nie pisze teraz Edd x Ringo XD) i mówi: "Pierdolisz!? Of kors, że jesteś zajedwabisty! Tak to byś nie rozkochał w sobie MNIE!" (Z naciskiem na mnie)

Jonkakeł już orgazmu dostaje i odpowiada: "M-Matt-sempai... n-naprawdę mogę się z tobą przelizać?"

No oczywiście pairing nie jest zbytnio rozwinięty, aby dodać coś więcej well...

Czemu?: Ogólnie to ship jest najbardziej nie oczywistym shipem, w którym fan może powiedzieć, że jest oczywisty. A czemu? No bo odcinek Saloonatics, prawda!!!???

Był w nim-

6
~)
6

-moment, gdzie dwóch princzów ze sobą rozmawiało, bo jeden chciał spierdolić, a drugi sądził, że nareszcie zarucha, gdy będzie taki sam jak ten co go oszukał lol  :|

I przez ten moment fandom się odezwał i takie: "TAK TO JEST TO! PRZECIEŻ TE OBYDWIE POSTACIE SĄ UROCZE! TO JEST TO!"

No i ogólnie fajnie, nie? Tak se żyje ten ship, ale nic więcej, bo mało kto jest jego świadkiem jehowy.

...

Beka, yolo, słag

Moja opinia: W sumie lubię ten ship. Jest uroczy i mało toksyczny. Chyba nikomu nie przeszkadza ten ship w fandomie (no może poza homofobami)

Nie mam nic więcej a jego temat co powiedzieć :T Jest i niech se żyje w spokoju, a my w tym czasie będziemy kłócić się na temat bytu tomtorda (taka rola tego fandomu, heh)

(Ale i tak arty z tego są urocze uwu)

Końcowa ocena:

3,5/10

~~~~~~~~~~~~~~

Po długim czasie przypomniałam sobie, że prowadzę jeszcze tą książkę iks de

ALE WRÓCIŁAM! .... jej

Ps: mam nową książkę =) (Napisałam to już w każdym możliwym miejscu gad ;-;)


Hedkanons z eddsworld :DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz