PAULTRYK ⎝☼ꔢ☼⎠

284 26 9
                                    


Seme: Patryk

Uke: Paul

Fandom: Jes se wojsko i w wojsku jes se Paul i Patryk. Są to przydupasy Torda i przydupasy są se razem parą.

(Widać, że w wojsku są tolerancyjni iksde)

No i co? Żyją se tam razem i jest ogólnie k :>

Czemu?: Heh, Tome chciał być śmieszkiem i se napisał, że to ship kanoniczny.

Przed szałem na ten ship: Paul też miał z tego beke i miał takie: "Ta~! Jasne że to kanon XD". Patryk był mniej entuzjastyczny na tą wiadomość i zaczął patrzeć na to krzywo (Ale ogólnie to jakoś nie był fochnięty)

LECZ GDY JUŻ LUDZIE POKOCHALI TEN SHIP!: Patryk miał takie: "Ja pierdole wiedziałem..." No i spierdolił. Paul chyba też się poczuł winny, że podrajcował tych zjebów od shipsworlda i pobiegł se za Patrykiem.

Oh well...

Moja opinia: Ojojoj! Stop... Nie żeby coś! Sama uważam, że ship jest spoko i w ogóle! ale em... mam z nim mały problem. Otóż... Patryk.

Na pewno każdy z was widział wypowiedz ów pana na temat eddsworld i tego, że jego imię wyszło na światło dzienne.

Hejcił tam fandom i cały pojebany świat dziewczynek, które nie wiedzą gdzie jest granica.

I to mnie zabolało ;-; Nie za to, że obraża mnie, tylko że świat pluje w twarz mojemu "idolowi" :|

(Wot? 
...
Idolowi? ¬.¬)

Patryk jest jedną z bardziej szanowanych dla mnie osób w internecie. Nie za osobę, która brała udział przy ew, tylko za DuDula :T

Więc, no...

Na początku lubiłam ten ship, a teraz...

Emmmm...

Winię go za to, że to jego wina, że Patryk czuje się teraz brudny i że wycofał się całkowicie od eddsworld i "całego świata".

(Teraz niech każdy pomyśli o tych złamanych serduszkach, tych wszystkich ludzuf, którzy robili dobrą pracę, a skończyli jako jedno z większych gejowskich uniwersów ever! Ta... niestety taka magia yaoi .-.)

Smutno mi teraz jak to wspominam :[
...
Pomocy...

Końcowa ocena:
3/10

Tia, daje te 3 punkty tylko za to, że pairing jest normalny

Ps: Plz nie nazywajcie Patryka (jako osobę z reala) Pat ;-;

~~~~~~~~~~~

...

Pozdrawiam mamę

Hedkanons z eddsworld :DOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz