Seme: Matt
Uke: Tom
(kto tam woli)
Fandom: Jes se 3 przyjaciołów. Edd, Tomeczek i Matt. Olejmy teraz Edda i skupmy się na reszcie.
Tomeczek:
Tom jes depresyjną osóbką (fanonowy Tomeczek w całości ehe) i alkoholikiem w jednym. Czasem się dodaje, że się tnie [ I CIĄĄĄĄĄĄĄĄĄ!] i tam jakieś zjebostwa. ALE! Co najważniejsze... podkochuje się w Matteuszku. No, ale... nie powie przecież, że jest gejem .-.
(Nie wiem czy osoba, która użala się nad sobą może skupić się na innej osobie. Kurde... to dopiero się nazywa narcyzm heh)
Matt:
Jes se kałaji chłopcem, który nie pomaga naszemu koleżce i chodzi za nim jak stalker i ma takie: "No KC <3" Nie mówi tego tylko... ju no... to Matt.
NO I TYLE.
Więc... Tommy do niego: "Plz zostaw mnie, bo jeszcze dostanę orgazmu przez twoją osobę"
Nie wychodzi to im i se wyznajo MIŁOŚĆ! A potem gwałt.
Czemu?: Ship powstał na zasadzie shipowania balastu. Tak, pairing powstał przez shiperów Tordedd :| (wielkie im dzięki) No, a że shiperów Tordedd nie jest aż tak dużo, to Tomatt jest najmniej popularny. cri
N-no smuteczki, smuteczki....
ALE!
Oczywiście znajdują się jakieś osóbki, które shipują to, bo uważają, że ma to jakiś sens, ale ich procent jest taka spora jak brak ich w weekend u Toma (żarty na poziomie)((n-no bo wiecie; Tom alkoholik))(((No kurde nie czepiać się! Chciałam dać jakieś porównanie lel)))
Moja opinia: Okey... Jak zazwyczaj musiałam podawać swoją opinię to dawałam co jest na tak i nie (może nie przy Tomtord, ale...), to tutaj już nima nie. Także no... otp i tyle >:3
(Próbuję nie pisać jak taka typowa głupia pipa ((kc typowe głupie pipy <3))
np."LOFCIAM TEN SZIPUNIEK BARDZIEJ NIŻ WŁASNĄ MATKĘ!!!!!! <33333 DAŁABYM WSZYSTKO, ŻEBY STAŁ SIĘ PRAWDZIWY!1!!!!!111!1!!!!! JANUSZ X SZREGGGG <3333333333333 !!!!!!11111!!!!!1!!!!!!!11! DAJCI MI WINCYJ ARTÓW AND FANFIGÓW!!!!!!!1 MOOOAAARRRRRRR!!11!1!!!!!!!! CHYBA WYTATUUJĘ SOBIE NAZWE SZIPUSIA MOJEGO NA CZOLE!!11!!!!!!!!!"
ale tak naprawdę niwim co napisać innego XD)
Tak więc no... ów ship jest fajny ;-;
Widzę w nim sens (jeeeej! szczęśliwa ja -w-) i co najważniejsze... jest w nim zasada przyciągania się różnic (na pewno znajdzie się jakaś osoba, która jest w timie przyciągania się różnic :3)
No i no. To tyle....
...
Końcowa ocena:
20/10 !!!!!!!!!!
Czepiam się typowych głupich pip, a sama robię jak jedna z nich. Aj noł, ale kto normalny podnieca się tym, że zawieszka na twoim kiblu jest niebiesko-fioletowa ;-;
...
Ja pierdole XD
~~~~~~~~~~~~~~
Zrobiłam to! Napisałam! Brawo dla mnie!
Nieważne...
Możliwe, że napiszę inne shipy (trzeba czekać...)
A teraz wiadomości. Kilka osób napisało mi coś typu: "No niby tomtord to zły ship... ale ja go kc, więc się odwal, bo to nie jest gufno!" No i k.
ALE!
no ludzie...
No nie lubię tomtorda, ale nie na tyle, żeby go gnoić AŻ TAK! Żyjcie dalej!
No luzik...
(I tak was kofam :>)
Mam za to CZALYDŻ DO LUDKÓW!!!!
(nikt go nie zrobi, ale warto spróbować :'))
Niech ktoś napisze fanfik do eddsworld, w którym nie będzie tomtorda i oc x canon.
Jak paczam na te wszystkie opowiadania to mnie szlag trafia! (nie chodzi tu o ship, więc shsh!)
W polskim fandomie znajdują się tylko te 2 rodzaje opowiadań, więc brawo ;-;
(Albo jestem ślepa i nie umiem szukać :T)
Można to nazwać bólem dupy, ale no... Czekam na ilość osób które to zrobią! Zyski będą zerowe XD
Łaj robię to? Będę tego żałować T^T
CZYTASZ
Hedkanons z eddsworld :D
De TodoSHIPPPPYYYY lel Tak. Będę se mówić o shipach :| Taaaaaa czysta krytyka. (W środku jest zawarta ironia, więc proszę się nie czepiać)