Ingar boytu

16 1 0
                                    

1000 yıldır burda bekliyorum aptal konsey yüzünden burda sıkışıp kaldım amma artık burdan çıkmamın zamanı geldi burdan çıktıktan sonra ben ve kralicem bütün evrene hükm edicez "Kıl Kuyruk"

1000 yıldır burda bekliyorum aptal konsey yüzünden burda sıkışıp kaldım amma artık burdan çıkmamın zamanı geldi burdan çıktıktan sonra ben ve kralicem bütün evrene hükm edicez "Kıl Kuyruk"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

hazırlıklar tamamlandı mı? Aciz ve korkak bir ses tonu ile evet lordum her şey istediyiniz gibi hazırlandı. Bu gece burdan çıkıcaz. Kıl kuyruk yüksek ve korkunc ses tonu ile konuşdu GÖLGENİN RUHU. Korak ve cılız sesi tonu ile emredin lordum dedi gölgenin hizmetkarı, asamı getir kılkuyruk. Bakalım kralicem dişarda ne yapıyor.

RİCİRD
Profosor profosor Lara Keyti neden okula ihant etti ki qaliba Lara Keyti diyil o Ricirid nasıl

MÜDÜR
şimdi beni iyi dinle Ricird ben çoçuk ken bu hikayenin babam bana anlatmışdı. GÖLGE RUHU konsey üyesi olduğu için ona ölmsüz dü amma konseye ihant ettiği gün gücünü ondan diğer konsey üyeleri almak istedi amma başaramadılar. Bunu üzerine konsey başkanı Alaskamora ondan gücünü aldı güc alındığı için öfkelenen Gölgenin Ruhu yasak olan yanlizca TANRİLARIN KULANMASINA izin verilen HORLOK kitabını içindeki kara büyüleri okuyarak intikam için güçlü kara büylerle diğer konsey üyelerin ölmsüzlüklerin aldı ve onları öldürdü yanlizca ilk düzenin büyücüsü olan Alskamora kara büyü işlemedi. Bunu üzerine Gölgenin Ruhu Alskamora öldürmek için daha güçlü bi kara büyü kullan dı Tanrıça Esonun lanetini Tanriça Eso "Aşk" tanırısydı yer yüzünde genc ve ölümlü bir kişiye aşık oldu onu için yer yüzüne insan şeklinde indi, ilk önce bir birlerin sevselerde oğlan tanriçayı başka biri le aldatınca tanrica Eso büyük bir laneti yer yüzüne gönder di ve tüm canlilar eriyerk yok oldular. Gölgenin Ruhu da ilk düzenin büyücüsün yanliz böyle kadim bir büyü öldüreceğini bildiği için. Savaş da ilk düzenin büyücüsü üzerine bu laneti yapdı amma bilmediği tek şey vardı ki oda her kara büyün karşisinı almak mümkün dü bu Tanrı Esonun laneti olsa bile. ee sonra ne oldu diye Ricird merakla bakan gözlerile hadi anlat artık der gibi bakdı. Savaş da Gölgenin ruhu laneti yapdı amma lanet o kadar kötü bir büyü di ki onun kulanana bile zara vericek di nitekim de öyle oldu İlk düzenin büyücüsü tekni sayesinde ölmedi amma ağır yaralandi Gölgenin Ruhu ise kulandığı büyü yüzden ölmcül yaralandı ve o yüzden ingaraya girmeyi kabul etti. Sonra dan oğrendik ki Gölgenin ruhu bi eşi varmiş o da tıpkı kocası gibi kara büyü kulanarak Lara Keyti adlı birini öldürmüş ve onun vücdünü kulanarak okula girmiş. Neden bizim sectiğin hiç anlamamişdim amma artık Gölgenin Ruhunu ordan çikartmak için sana göre burda olduğunu anladim.

Ricird
Peki profosor Gölgenin Ruhu ordan çıkarsa ne olur nemi olur tüm evren de tekrar Kaos hükm sürer

Selam Orta diyar okuyucuları bu bölüm biraz kısa oldu amma gelicek sefer
sizin için daha aksiyonlu ve bolu sihirli bir bölüm yazıcam VOTE vermeyi untumayın kendinize iyi bakın

ORTA DİYARA YolculukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin