🌿 Lupul si fata 🌿

399 17 1
                                    

Sezonul 1 : Fata si lupul

  Era luna lui decembrie .... Zapada acoperea orasul . Ea tocmai ce se mutase si a decis sa iasa la o plimbare , insa s-a ratacit .A mers printre blocuri si dadu peste un grup de barbati care consumau alcool .

   Fete i-se facu scarba de ei , insa cand vru sa treaca pe langa ei unul dintre barbati o prinse de mana si o trase spre el . Fata era disperata ... Nu stia ce sa mai faca .

  Zari doi ochi aurii si cu frica in glas ii ceru necunoscutului ajutor ... Un lup urias si alb iesi din bezna noptii si dobora barbatii . Fata s-a ascuns intr-un colt si a asteptat cateva minute .

Dintr-o data simti o respiratie calda si isi ridica privirea . Era lupul ce o salvase de la un viitor viol . Ii mangaie blanita alba , iar apoi se ridica in picioare .

Fata : - Eu ma numesc Rose ! Si pentru ca m-ai salvat as vrea sa locuiesti cu mine ca sa te pot proteja ! Stiu ca sunt egoista ... Dar am nevoie de tine ...

   Lupul scoase un urlet apoi isi freca capul pufos de piciorul tinerei . Iar acum se indreptau impreuna spre casa fetei .

Episodul  1 : Inceputul iubirii

Rose

  Era deja luna decembrie ... Zapada acoperea orasul . Eu sunt romanca si tocmai ce m-am mutat la Seul . Asa ca m-am decis sa merg sa ma plimb prin oras . Visul meu e sa ii intalnesc pe cei din BTS si sa leg prietenii cu ei . insa ... Se pare ca m-am ratacit ...

   Am ales sa merg printre blocuri dar se pare ca a fost o alegere gresita . Si zic asta pentru ca am dat de un grup de barbati care consumau alcool .

   Imi este asa scarba de ei ! Urasc betivanii ! Cand am vrut sa trec mai departe undul dintre ei m-a prins de mana si m-a tras mai departe .... Chiar voi fi violata in seara asta ?

   Deodata zaresc in intuneric o pereche de ochi aurii ....Asta e sansa mea !

- Ajuta-ma ! Te rog !

  Iar atunci ... Din intunericul noptii , iesi un lup urias cu blana alba si stralucitoare .   Odata ce lupul sarii pe betivi am reusit sa ma elberez . M-am asezat intr-un colt si am asteptat ...

  Dupa cateva minute lupul s-a intors ... Eu ... Am nevoie de el ...

- Eu ma numesc Rose ! Si pentru ca m-ai salvat as vrea sa  locuiesti cu mine ca sa te pot proteja ! Stiu ca sunt egoista .... Dar am nevoie de tine ...

  Lupul scoase un urlet apoi isi freca capul pufos de piciorul meu , iar acum ne indreptam spre casa fetei .

- Esti dragut ...

   Ajungem acasa si il duc la baie .

- Asteapta putin .

   Ma duc la bucatarie apoi ma intoc cu o bucata uriasa de carne intr-un bol si haine de schimb ...

- Bun ... Ma simnt atat de murdara ! Tu mananca asta pana ma spal eu .

   Dau drumul la apa si incep sa ma schimb . Cand apa a ajuns la nivelul dorit am intrat in vana ...

- Atat de jegoasa ! * cu lacrimi in ochi * Suga m-ar ura !

   Lupul isi ridica capul si ma priveste curios .

- E baiatul de care m-am indragostit ..... Face parte dintr-o trupa ... Pentru el am venit aici ... Ah , da ! Trebuie sa imi gasesc un tutore ! Iar tie un nume . Ce zici de ... Min ? Serios ?!  Acum iti gasesti sa suni ?!

   Lupul pleaca si se intoarce cu tableta mea asezata pe o perna . O pune langa vana si apoi imi aduce un prosop .

- Multumesc ...* raspund la apelul video * Alo ? Tati ! Uite cine m-a salvat azi ! * ii arat lupul *
Tata : - La ce sa ma astept . I-ai dat un nume ?
- Min . De la Min Yoon Gi .
Tata : - Imi suna cunoscut ...
- E numele real a ginerelui tau ! Cand ajungi ?
Tata : - In jumatate de ora . Pa !
- Pa !

Din episodul urmator :

- Oare ma v-a place ? Tu ce spui Min ?

fata si lupulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum