Din episodul urmator :
,, hei frumoasa sunt eu noual tau tutore . Si sunt asa cum ti-ai dorit . Ne vedem la noapte cand vei fi singura in camera . In intunerc . Ma voi asigura ca nimeni nu v-a fi acasa . "
__________________________________________________________________
- Min ... Eu plec la scoala . Pa !
Ies din curte insa cu lupul pe urmele mele .... Acum ca sriu ca e Suga ma simt ciudat ...
___________________________________________________________________
Era bezna .... Singura in toata casa ... Stateam in mijlocul patului cu ochii larg deschisi incercand sa-l zares . Iar atunci usa se deschide si intra el ...
__________________________________________________________________
( Rose )
Dis de dimineata Min se hotara sa plece . La fel am facut si eu . Insa de data asta la scoala . Am iesit din casa si l-am zarit pe leagan ... Era asa de dragut !
- Min ! Eu plec la scoala ! Pa !
Ies din curte insa cu lupul pe urmele mele ... Acum ca stiu ca e Suga ma simt ciudat ... Azi cu toate ca am participat la ore creierul meu era in alta dimensiune . Nici nu am habar cum de am ajuns acasa . Noroc cu lupul .
Intru in casa si pe jos zaresc un plic . Era pentru mine asa ca-l deschid .
,, Hei frumoaso , sunt eu . Noul tau tutore . Si sunt asa cum ti-ai dorit . Ne vedem la noapte cand vei fi singura in camera . In intuneric . Ma voi asigura ca nimeni nu v-a fi in casa . "
Un tutore coreean ?! Asta e exact ce mi-am dorit ! Sunt atat de fericita ! Abea astept sa-l vad !
- Min ! Voi avea insfarsit un tutore ! Sunt asa fericita !
*** seara ***
Era bezna ... Singura in toata casa ... Stateam in mijlocul patului cu ochii larg deschisi incercand sa-l zaresc . Iar atunci usa se deschide si intra el .
- Cum te numesti ?
- Min Yoon Gi . * aprinde becul * Surpriza Rose !
- Tu esti tutorele meu ?
Suga : - Da .
- * il tratesc in pat si ma pun deasupra lui * Iarta-ma ... Dar trebuie sa clarific ceva .
Suga : Nu ma provoca frumoaso .Nu mai spun nimic . Imi asesz mainime pe pieptul lui si il sarut ... El era . Chiar era Min al meu . Lacrimile imi curgeaunpe obraji in timp ce ne sarutam , iar mainile lui se strecurasera de mult sub tricoul meu .
Rupe sarutul si imi da tricoul jos . Ma mai saruta odata pe buze apoi se napusteste asupra sanilor mei .
- appa ! Ah ! Esti rau !
Suga : - Tu m-ai provocat frumoasa mea fetita .
- Am .... Aahhh ! Aflat .... Ras ...pun...sul ..
Suga : - Si care e ?
- Am avut dreptate ... Asa ca opreste-te .... Hai sa dormim .Ma dau jos de pe el si ma intnd pe pat cu spatele la el .
Suga : - Am facut ceva ce te-a suparat ?
- Nu .... Eu sunt de vina ...
Suga : Nu inteleg .
- Vei intelege tu ...
Suga : - Macar iati o bluza pe tine ...
- Min ma v-a incalzi ....
Suga : - Noapte buna ....
- Nu dormi aici ?
Suga : - Nu .
- Noapte buna ....Pleaca , iar la scurt timp apare Min ... Se pune langa mine si ma incalzeste .... Ii soptesc ca il iubesc si ca poate avea incredere in mine apoi adorm .
Sing for you ~
- Dar vreau sa mai dorm !
Suga : - Si eu vreau multe .
- Suga !
Suga : - la lumina zilei sunt si mai frumosi .
- Da-mi te rog tricoul .
Suga : - Ce esti dispusa sa faci pentru el ?
- Las-o balta ! Imi iau altul !Ma tranteste pe pat si se pune deasupra mea . Se uita nervos la mine si apoi ma saruta .
Suga : - Baby girl ... Nu zbiera ca te pedepsesc . Ai inteles ?
-Da ....
Suga : - Imbraca-te . te duc eu la scoala . Azi se muta aici cu tine tatal tai impreuna cu Mona si fetele ei .
- Bine .
Suga : - Te astept afara .
- Te iubesc tati !
Suga : - Si eu printeso !