episodul 4 : 🍉 Bts familia mea 🍉

171 12 2
                                    

Din episodul urmator :

Tata : - Cine poate fi ?
- BTS !
Tata : - Iar incepe ...
Mona : - Stiu cum e ....

_______________________________________________________________________

  Ce ciudat .... Cand e Min dispare Suga si cand e Suga dispare Min . Oare ce se intampla ? E asa ciudat ... Hmm trebuie sa aflu de ce .

______________________________________________________________________

  Lupul se trezii in miez de noapte insa fata era si ea treza asa ca odata ce lupul pleca tanara a fugit dupa el . Iar ce a vazut a socato .

_____________________________________________________________________

   Ne intoarcem acasa si ne asezam la masa din bucatarie unde se aflau cei doi adulti . Incepem sa mancam intr-o liniste apasatoare care e sparta de mama fetelor .

??? : Mancarea e excelenta dragul meu !
Tata : - Dar nu eu am gatit .
- Eu am gatit ... Locuiam singura ... Cel putin pana acum .
??? : - Inteleg . Sa sti ca te pricepi .
- Va multumesc ....
??? : - Oh !
- Sehun ...
Elyon : - Hahaha !
Reyla : - Se vede ca esti fana kpop .
- Ce ati vrut sa spuneti ?
??? : - Si tu care iti faceai griji ca nu se vor intelege .
Tata : - Mda ....
??? : Totusi am uitat . Nu ti-am spus numele meu . Ma numesc Mona si sunt avocat . Tatal fetelor mele a murit in urma cu 3 ani . Atunci Elyon a avut o perioada mai grea si avea nevoie de un tata insa din pacate el a lipsit ....
Elyon : - Insa l-am descoperit pe Jimin si viata mi-sa schimbat in bine .
Reyla : - Army forever !
Tata : - Cine poate fi ?
- BTS !
Elyon : - Wow ! Ei chiar vin !
Reyla : - Am crezut ca zice doar asa ! Sunt asa fericita! Fugi si deschide !
Tata : - Iar incepe ...
Mona : - Stiu cum e ...

    Deschid usa foarte emotionata si ii vad pe baieti . ( aratau ca la media )  Insa .... Suga lipsea .  De ce nu e si el aici ? Ii poftesc inauntru  si mergem spre bucatarie . Daca ma uit bine si Hobie lipseste . Ce fac nebunatici mei de nu sunt aici ?

Hobie : - Ma scuzati de intarziere . Va veni si suga mai tarziu . Trebuie sa discute ceva cu directorul . Oricum . Suga asa cum ti-a promis l-a gasit pe urias .
- Min ! * cad in genunchi plangand si il imbratisez *  Nici nu iti poti imagina ce  ingrijorata am fost ! Esti bine ? Te-ai ranit undeva !?
Hobie : - Hei , nu fi asa . Uite e bine .
- Da ... Ai dreptate ... Haide sa te duc in camera sa te odihnesti .  Revin imediat .

    Duc lupul la mine in camera si cand ajung la bucatarie  observ ca Suga a venit . Ma asez la masa si continuam sa mancam . Baietii  imi lauda in continu mancarea , iar tata se uita ciudat la ei .

Tata : - Am o pusca noua .
Rm : - Ma scuzati . Dar nu vad legatura ?
Tata : -  Sa speram ca nici politia .
- Tata ! Lasa-i in pace !
Tata : - Bine !
Mona : - Iar acum ca ne vom casatori nu trebuie sa-ti mai faci griji Roseb. Voi deveni eu tutorele tau .
- Va multumesc din suflet ... Insa vreau unt tutore care e de aici .
Mona : - Un strain ? Draga ! Dar e periculos . daca dai de un violator ? Sau un criminal ....
Tata : - Daca ar fi criminal l-ar lua de barbat la ce psihopata e .
- Trebuie sa semene si cu tine cineva nu ?
Tata : - Mafioti familiei ?
- O, da ! * radem * 
V : - Asta chiar a fost amuzant .
- Tae ... Noi nu glumeam .
Tata : Eu sunt mafiot . De aceea statul nu ma lasa sa am grija de ea .
- Si trebuie sa imi gasesc un tutore .
Mona : - Ai timp sa gasesti un tutore in 3 saptamani .
- Multumesc !

Ce ciudat cand e Min dispare Suga si cand e Suga dispare Min . Oare ce se intampla ? E asa ciudat ... Hmm ... Trebuie sa aflu ce e !

  Seara a venit si m-am pus cu Min la somn . M-am intors cu spatele , iar el si-a asezat labuta peste mine si a adormit . Nu puteam dormii de loc . Inima imi bubuia . Iar pe la miezul noptii  se trezi si pleca . Insa nici eu nu am de gand sa raman . Am sa-l urmaresc .

  Oricum ce pot sa vad mai mult de cum vaneaza si isi face nevoile ... Ommo ! Nu imi vine sancred.. S-a transformat in ....

- Min .... Yon .. Gi ...

    Fug acasa si ma pun in pat ... Ma prefac ca dorm si la scurt timp simt cum se pune in pat . E el ... Il pot recunoaste ... Mana lui se strecoara pe sub tricoul meu si incepe sa joace cu sanul meu in timp ce ma linge pe gat .

El : - Noapte buna ...

fata si lupulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum