Episodul 2 : 🌻 O zi fara lup 🌻

205 11 0
                                    

Din episodul 2 : 🌻 O zi fara lu🌻

- Oare ma v-a place ? Tu ce spui Min ?

______________________________________________________________________________

Episodul 2 :

( Rose )

- Buna dimineata baieti ! Eh ? Ce e ... * imi intorc capul si zaresc lupul cum dormea cuno labuta pe mine * Oh , Min ! Esti atat de scum ! * iau tableta si fac o poza * Ei , dragul meu ... Trebuie sa plec .

  Brusc lupul isi deschide ochii si ma priveste trist .Il mangai zambind , iar apoi ma dau jos din pat .

- Min eu trebuie sa ma duc la scoala . Vei ramane cu tata cateva ore .
Tata : - Ii voi da carbit !
- Poate iti dau eu tie ! Nu iti fa griji . Doar glumeste .

Dau drumu sa cante melodiile celor de la BTS , iar eu ma imbrac intr-o rochita , iar in picioare imi iau niste balerini negri . Ma aranjez , iar apoi ii sarut fruntea lupului si plec .

- Am sa te invat si drumul pana la liceul meu . Dar acum nu pot ca intarzii . Pa !

  Wow ! Nu imi imaginam ca v-a fi chiar asa de urat fara el ... Si am petrecut doar cateva ore impreuna . O zi fara lup .... Ma disatruge psihic . Sunt dependenta de el ... Acum sunt dependenta de doua droguri . Fara de care nu as putea trai . Suga si Min ... Ei sunt drogurile mele

Profa : - Domnisoara Rose ?!
- Da ? Ma scuzati ... Nu ma simt bine ...
Profa : - A sosit timpul sa mergeti acasa .
- Ah.... Va multumesc ....

  Ies din cladirea care serveste drept liceu si dau de acei ochii aurii si blana alba stralucitoare .  Era el . Min al meu ... Fug spre el si il imbratisez .

- Nici nu iti poti imagina ce mult mi-ai lipsit ! Asa cum Suga e un drog care ma tine in viata asa esti si tu . Fara voi nu as putea trai ... Sa mergem acasa ...

  Si uite asa cum mergeam noi am dat de un afis pe care scria ca cei de la BTS vor avea o intalnire cu fanii duminica asta fix in parcul din fata casei mele ! Sunt atat de fericita !

   Ajunsa in casa ma trantesc la mine in pat si lupul vine si ma priveste .

- Aaa !Insfarsit am ocazia sa ii marturisesc sentimentele mele ! Oare ma v-a place ? Tu ce spui Min ? Oh , da ! Trebuie sa ii dau mancare si apa .  Si trebuie sa te duc si la veterinar sa vad daca esti sanatos . Nu vreau sa ma abandodezi . Iti este somn ? * acesta inchide ochii * Ok ! Atunci sa dormim ! Tata nu vine pana Duminica .

____________________________________________________________________________

Din episodul urmator :

- Da tati ?
Tata : - Ma voi recasatori si ai doua surori de aceasi varsta cu tine . Voi veni duminica cu ele si mama lor .
- Dar tata ... Bts  vor fi chiar peste drum !
Tata : - Data viitoare scumpo ! * imi inchide telefonul in nas *

..........

  Respiratia lui calda pe pielea mea rece ma inebunea ... Limba lui a a alunecat usor pe gat ... Min ... Cum reusesti sa ma exciti cand esti doar un lup ?

........

  Duminica a sosit , iar cand am iesit afara sa ii deschid tatei poarta sa poata parca masina in curte am putut zari o duba neagra si o gramada de fane strigandui pe baieti ... Cu lacrimi in ochi inchid poarta , iar cat tata impreuna cu femeia si cele doua fete ies din masina pe langa mine trece Min in mare graba fugind in parc .

- Min ! Nu ! * zbier cu lacrimi in ochi *

fata si lupulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum